Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون آزادسازی موصل اظهار کرد: شهر موصل همچون حلب از اهمیت سرزمینی بسیار بالایی برخوردار است لذا آزادسازی آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تجارب گذشه‌مان به ویژه در دوران 8 سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: با نگاهی به تجارب گذشته برخی شهرها همچون شهر خرمشهر در دوران ادفاع مقدس و موصل و حلب در دوران امروز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تاثیر بیشتری در روند پیروزی‌های بعدی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تبیین کرد: با تفکر در خصوص صدور قطعنامه‌های متعدد پس از فتح خرمشهر و هم‌چنین سخن امام خمینی(ره) که " فتح خرمشهر، فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها است" بیشتر می‌توان به نقش حساس و پراهمیت این شهر در روند ادامه پیروزی‌ها پی برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در خصوص اهمیت نقش شهر موصل تشریح کرد: شهر موصل اولین مرکز خلافت داعش در عراق است که نطفه داعش نیز در آن شکل گرفته لذا فتح آن به معنی ریشه‌کن شدن تنه اصلی و ریشه داعش در جهان است.

شجاعی مهر ادامه داد: امروز دیگر جایی به عنوان مرکز خلافت داعش وجود ندارد و تنها یکسری گروهک‌های تروریستی تکویری به صورت پراکنده وجود دارند که به زودی نابود خواهند شد.

وی به تاثیر بسیار آزادسازی موصل در روند ادامه پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی چون حضور دستپاچه ترکیه در منطقه، بمباران‌های آمریکا، مواضع ولیعهد عربستان و دردرگمی‌ها و ناآرامی های موجود در جبهه مخالفین بیانگر آن است که با آزادسازی موصل، آمریکایی‌ها و حامیان داعش از آن‌ ها ناامید شده و پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه علیرغم حمایت‌های مکرر و بی‌شمار کشورهای قدرتمند از گروهک تروریستی داعش سرانجام ما توانستیم به موفقیت رسیده و شکستی بزرگ را نصیب داعش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در خاتمه بیان کرد: پیروزی موصل نویددهنده‌ی آینده‌ای روشن برای کشور عراق و جبهه مقاومت و هم‌چنین پاکسازی عراق در روند ادامه این جریانات است.

1005/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد

در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، با معامله ۳۱۹ کیلوگرم شمش طلای استاندارد، رکورد معاملات شکسته شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که امروز 18 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 319 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.

از مجموع 410  کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 319 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و  443 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع 24 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود 3,5 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک های عامل با تایید بانک مرکزی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حرکت خلاف جهت سکه و طلا
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • رکوردشکنی فروش طلا در حراج امروز/ ۳۱۹ کیلو طلا فروخته شد
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز