Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا٬ دقایقی پیش همایش گرامیداشت هفته قوه قضاییه٬ با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سالن اجلاس سران آغاز شد.

قرار است در این مراسم علاوه بر رئیس قوه قضاییه، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس نیز به ایراد سخنرانی بپردازند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه‌قضاییه، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ذبیح الله خداییان معاون حقوقی قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام بهرامی رییس دیوان عدالت اداری، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، حجت‌الاسلام خطیب رییس حفاظت اطلاعات قوه‌قضاییه، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور،‌احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور، حجت الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس‌جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری تهران، حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهور، نهاوندیان رییس‌دفتر رییس‌جمهور و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله شرکت کنند‌گان همایش امروز هستند.

همچنین در این مراسم علاوه بر مسئولان عالی قضایی و کشوری، روسای دادگستری‌های سراسر کشور و دیگر مسئولان عالی نظام حضور دارند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت