Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید رمضان یحیایی در حاشیه بازدید و سرکشی از سواحل دریای مازندران اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریا از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و مجموعه یگان های ویژه با تمام توان خود در اجرای هرچه بهتر این ماموریت تلاش می کند .

وی، نظم و امنیت در طرح ساماندهی دریای مازندران را ماموریت مهم یگان ویژه دانست و افزود: ما باید تهدیدات موجود در طرح ارتقای امنیت اجتماعی سواحل دریا را به فرصت تبدیل کنیم و نگذاریم فرصت طلبان و هنجارشکنان در استفاده از طبیعت و سواحل دریا خلل ایجاد کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیایی خاطر نشان کرد :مقابله با ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حقیقت مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران با تاکید بر مدیریت و برنامه ریزی اصولی و صحیح برای اجرای طرح های دریا در استان، گفت: باید رعایت حد و حدود اسلامی در طرح دریا نهادینه و برای اجرای آن ظرفیت و توان کلیه دستگاه های مرتبط در این راستا به کار گیری شود .

وی با بیان اینکه پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و شهروندان در سواحل تلاش می کند، بیان کرد :پلیس با تمام توان خود در تلاش است تا مردم در امنیت کامل از سواحل دریا و دیگر مواهب طبیعی به خوبی استفاده کنند .

سرهنگ یحیایی با اشاره به گستردگی ماموریت بزرگ ساماندهی دریای شمال کشور، گفت: حفظ نظم و امنیت از سواحل دریا برای خدمتگزاری به مردم، امری مقدس است و موفقیت این امر، اتکاء به نفس، توکل به ایزد منان، حفظ آرامش و هوشیاری کامل کارکنان است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران در پایان سخنان خود با اشاره به احصاء چالش ها و بررسی نقاط ضعف وقوت اجرای طرح در سال های گذشته، گفت : باید با برنامه ریزی مدون و طرح برنامه های اصولی از فرسودگی نیروهای مجری طرح جلوگیری شود و برای بهینه سازی طرح ها از ظرفیت ها و استعداد های کارشناسان نیرو در این راستا استفاده شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه‌های پلیس با هدف تامین نظم و امنیت ساکنان و گردشگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میرحسینی، در گفتگوی خبری سیما، گفت: باتوجه به ورود گردشگران به جزیره کیش تمهیدات ویژه پلیس در جزیره کیش در حال اجراست.

وی گفت: طرح ترافیکی پلیس راهور از ۲۰ اسفند در کیش آغاز شده و طرح ویژه نیز از فردا در کیش آغاز خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: سه ایستگاه ثابت پلیس در اسکله‌های مرجان و تفریحی و مبادی ورودی جزیره کیش به همراه یک ایستگاه سیار در محل‌های پر تردد و ترافیک جزیره کیش برای تامین نظم و امنیت ساکنان و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز فعالیت می کنند.

سرهنگ سید مسعود میرحسینی با اشاره به اینکه پلیس در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به ساکنان و گردشگران کیش است، گفت: سامانه ۱۱۰ و ۱۲۰ به همراه سامانه ۱۹۷ آماده دریافت تماس‌های مردمی است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت:پلیس براساس وظیفه قانونی، شدیدترین برخورد‌ها را با افرادی که قصد برهم زدن نظم وامنیت مردم باشند را انجام خواهد داد.

سرهنگ میرحسینی افزود: با توجه به افزایش تردد‌ها و حجم خودرو‌ها در کیش نیازمند صبر و همراهی ساکنان با گردشگران در ایام تعطیلات نوروز هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساکنان کیش، اسباب کشی و جابه جایی لوازم منزل را به بعد از تعطیلات نوروز موکول کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام اسباب کشی اضطراری در ایام تعطیلات نوروز نیازمند دریافت مجوز از پلیس هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ویژه برنامه‌های پلیس با هدف تامین نظم و امنیت ساکنان و گردشگران
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • پیروزی دریا در بازی ۶ امتیازی
  • پیاده‌روی کریستیانو رونالدو به همراه فرزندان در سواحل دریای سرخ در کشور عربستان / فیلم
  • دریا در استان بوشهر متلاطم است/ فعالیت سامانه بارشی از سه‌شنبه
  • بارش باران و رگبار در شرق کشور
  • هژمونی دریایی جبهه جنوب ‌از اقیانوس هند تا دریای عمان
  • غرق شدن قایق مهاجران در سواحل ترکیه؛ ۲۲ نفر جان باختند
  • غرق شدن قایق مهاجران در سواحل ترکیه؛ دست‌کم ۲۲ نفر جان باختند