Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:50:57 GMT

پشت پرده ربودن مرد ثروتمند ازخانه نامزدش

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۹۴۷۸

صاحب نمایشگاه خودروهای گرانقیمت که شبانه از خانه نامزدش ربوده شده و برای اخاذی 200 میلیون تومانی تحت شکنجه قرارگرفته و تا یک قدمی مرگ رفته بود، پس از نجات با مراجعه به دادسرا و در ادعایی عجیب نامزدش را طراح این ماجرای هولناک معرفی کرد.
به گزارش «ایران»، چندی قبل مرد جوانی به شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران رفت و با تسلیم شکایتی مدعی شد از سوی مردانی ناشناس ربوده شده و بشدت تحت شکنجه قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پرویز» به بازپرس «سهرابی» گفت: «مدتی قبل به خاطر اختلاف‌های شدید از همسرم جدا شدم. تا اینکه چند وقت بعد ازطریق دوستانم با زن جوانی به‌نام «فرنگیس» آشنا شدم. از آنجا که فکر می‌کردم او می‌تواند همسرخوبی برایم باشد به خواستگاری‌اش رفتم و به طور رسمی نامزد شدیم. چند شب قبل به دعوت فرنگیس به آپارتمان مجردی‌اش رفته بودم که ساعتی بعد زنگ به صدا درآمد. مرد ناشناسی که پشت آیفون بود، گفت که خودروام را جای نامناسبی پارک کرده‌ام.بعد هم از من خواست ماشین را جابه‌جا کنم.من هم سوئیچ را برداشته و سوار آسانسور شدم وپایین رفتم.اما همین که وارد کوچه شدم دو مرد ناشناس با تهدید مرا سوار خودرویم کردند و بسرعت راه افتادند. آنها درطول راه برای آزادی‌ام 200 میلیون تومان پول خواستند. اما هر چه گفتم این مقدار پول همراه ندارم قبول نکردند.با این حال آنها درتاریکی شب به سوی جنوب تهران می‌رفتند که ناگهان تلفن یکی از آنها زنگ خورد که راننده گفت: «قبر را آماده کردی؟» همان موقع بود که فهمیدم آنها تصمیم به کشتنم دارند و بحث پول بهانه است.»
این مرد که بواسطه زخم عمیق گلویش به سختی صحبت می‌کرد، ادامه داد: «در میانه‌های راه، راننده‌ پیاده شد و یکی دیگر از آدم ربایان پشت فرمان نشست.بعد هم مرا به بیابان کشاندند و با چاقو گلویم را بریدند وبه تصوراینکه بزودی می‌میرم مرا با آن حال در بیابان رها کردند. وضعیت بدی بود و مدام بیهوش می‌شدم و رمقی برای نجات خودم نداشتم. تا صبح در همان حال بودم تا اینکه کشاورزی مرا دید و به بیمارستان منتقلم کرد. حالا هم به نامزدم فرنگیس مشکوکم. چون بجز او هیچ کس نمی‌دانست من آنجا هستم.»
درپی شکایت مرد 35 ساله، تحقیقات تخصصی به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و پس از مدتی یکی از متهمان دستگیرشد.
اما او پس از دستگیری هر گونه دخالت در این آدم ربایی را رد کرد و مدعی شد از سوی یکی از دوستانش به نام «پویا» وارد این ماجرا شده است. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری پویا و همدستش آغازشد. در حالی که تحقیقات مقدماتی نشان می‌داد آنها پس از این اتفاق ناپدید شده‌اند اما سرانجام مخفیگاه پویا شناسایی شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی روزجمعه 9 تیر در عملیاتی ویژه او را دستگیر کردند.
روز گذشته این متهم برای تحقیقات به شعبه نهم دادسرای جنایی تهران انتقال یافت اما منکر آدم ربایی شد. ولی وارد کردن ضربات چاقو به شاکی را پذیرفت. «پویا» به بازپرس گفت: «شب حادثه برای صحبت درباره فرنگیس و مسائل مالی سراغ شاکی رفتیم. اوهم با میل خودش با ما همراه شد. اما در بین راه با هم به اختلاف خورده و درگیر شدیم. او با چاقویی که همراهش بود به ما حمله کرد و ما هم برای دفاع از خودمان مجبور شدیم دست به چاقو شویم و چند ضربه‌ به او زدیم.»
این ادعا درحالی از سوی متهم22 ساله مطرح شد که معاینات پزشکی قانونی نشان داد ضربه‌ای که به گلوی شاکی وارد شده نمی‌تواند در درگیری و در دفاع از خود باشد.» به دنبال این اظهارات دستوراحضارفرنگیس هم صادرشد تا تحقیقات فنی دراین باره صورت گیرد.ضمن اینکه تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از پلیس انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیساین موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون بازداشت شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستاهای کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

کد خبر 849213 برچسب‌ها استان گلستان خبر مهم

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا