Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -


کمي تغييرات مي تواند همه چيز را در زندگي و رابطه زناشويي دگرگون کند

کمي تغييرات مي تواند همه چيز را در زندگي و رابطه زناشويي دگرگون کند. توصيه هايي که متخصصان بعد از مدتها تحقيق به آن دست يافته اند مي تواند با افزايش ميل جنسي کيفيت زندگي زناشويي را چند برابر کند.

براساس گزارشي از WebMD داشتن يک رابطه جنسي خوب و موفق تاثيرات مثبت و فوق العاده اي بر روي قلب و سلامتي اعضاي داخلي بدن دارد ، همچنين داشتن رابطه زناشويي منظم باعث تنظيم ميزان تستسترون و استروژن يا همان هورمورن هاي اصلي زنانه و مردانه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينها تنها بخشي از فوايد رابطه زناشويي براي مرد و زن است که پيش تر به انها اشاره کرده ايم و در اين بخش در ادامه مطالب قبلي خواهيم گفت که چطور با تغييرات کوچک مي توانيد رابطه جنسي و زناشويي تان را بهبود ببخشيد.

10 روش ساده براي بهبود رابطه جنسي در زندگي زناشويي:

1- فکري به حال ورزش و تغذيه تان بکنيد:
اولين و مهمترين گزينه براي تقويت رابطه جنسي دقت و تمرکز بيشتر در تغذيه است . دريافت مواد غذايي مناسب و استراحت کافي بخشي از مهم ترين نياز هاي بدن براي داشتن رابطه زناشويي مفيد و مناسب است. به گفته ي متخصصان داشتن يک برنامه غذايي سالم و مقوي سرشار از ويتامين ها و املاح معدني بدن را به سمت برقراري رابطه جنسي بهتر سوق مي دهد . براي آشنايي بهتر با مواد غذايي مفيد براي رابطه جنسي و زناشويي مي توانيد به مطلب " تغذيه مناسب براي افزايش ميل جنسي " مراجعه کنيد . و اما ورزش که نمي توان آن را در هيچ بخشي از زندگي و سلامتي ناديده گرفت . تحقيقات نشان داده است که افرادي که به طور مداوم و منظم ورزش مي کنند نسبت به افراد ديگر 56 درصد در رابطه جنسي موفق تر عمل مي کنند و ارگاسم در اين دسته افراد با کيفيت بيشتري همراه است چرا که ورزش جريان خون در تمام بدن به خصوص در عضو جنسي را بهتر مي سازد و همين عاملي براي افزايش ميل به رابطه زناشويي مي شود.

2- تلويزيون را خاموش کنيد تا رابطه جنسي بهتري داشته باشد:
تحقيقات ثابت کرده است که تماشاي تلويزيون بيش از حد نرمال که بسيار کم و کوتاه توصيه مي شود منجربه اختلال نعوظ مي شود . از لحاظ روانشناسان تماشاي تلويزيون يکي از راههاي مختل کننده برقراري رابطه زناشويي در بين زوجين است چرا که تماشاي بيش از اندازه تلويزيون روي سيستم عصبي و فکر فرد تاثير گذاشته و به نوعي ميل را کاهش مي دهد.

3- جست و خيز کنيد:
شايد به نظرتان عجيب باشد اما مطالعات نشان مي دهد زماني که زن و مرد قبل از برقراري رابطه زناشويي شوخي و تحرک بيشتري دارند افزايش ضربان قلب و خون رساني بهتر به سيتم عصبي در بدن باعث مي شود که دستگاه تناسلي به اين رابطه پاسخ بهتري بدهد.


افرادي که به طور منظم ورزش مي کنند در رابطه جنسي موفق تر عمل مي کنند

4- وقت و زمان مناسبي براي رابطه انتخاب کنيد:
اين بدان معنا نيست که زوجين بايستي يک زمان مشخص از روز را به عنوان زمان براي برقراري رابطه زناشويي خود انتخاب کنند بلکه هدف تعيين بهترين زمان براي اين رابطه است که بر اساس فاکتورهاي گوناگون تعيين مي شود . در يک جمله ساده بهترين زمان براي برقراري رابطه جنسي زماني است که بدن شما آن را بخواهد. تحقيقات نشان مي دهد که زنان در روزهاي 6 تا 10 چرخه قاعدگي خود ارگاسم بهتر و مکرر دارند (روز 1 اولين روز قاعدگي است ) يعني 6 الي 10 روز بعد از آغاز قاعدگي .

5- براي آرامبخش بودن رابطه تان تمرکز کنيد:
به شريک زندگي تان آرامش ببخشيد تا از برقراري رابطه با شما لذت بيشتري ببرد . لوسيون ها و روغن هاي گياهي بسياري براي اين منظور مي توانيد استفاده کنيد که بهترين آنها اسطوخودوس است . روغن اين گياه جادويي آرامش را افزايش مي دهد و استرس هاي رواني را تا حد قابل توجهي کاهش مي بخشد.

6- اشتراک گذاري با شريک زندگي تان را بيشتر کنيد:
بله درست است اين تنها يک واژه صرف در دنياي مجازي و تکنولوژي نيست و بايد از آن بيشتر در زندگي مشترک استفاده کنيد . افکار و ايده هاي خودتان را با همسرتان بازگو کنيد تا بدين وسيله قدرت درک شما از يکديگر بالاتر رفته و به صورت خودکار عصب ها شما را به سمت هم سوق دهند.

7- نوشيدني هاي الکلي را کنار بگذاريد:
باور داشته باشيد که لذت هاي زودگذر هيچ يک نمي توانند پايه هاي عشق واقعي را بسازند ، اين يک جمله جامعه شناسانه نيست بلکه پايه هاي علمي ثابت شده اي دارد چرا که محققان در يک مقاله در وب سايت webmd اعلام کردند که ورود الکل به جريان گردش خون با کاهش توانايي سيستم عصبي مانع از هماهنگي طبيعي اعضاي بدن و عملکرد مناسب جنسي مي شود.

8- به جسم و بدن خود بيشتر توجه کنيد:
واقعيت انکار ناپذير در رابطه زناشويي اين است که زن و مردي که از لحاظ بهداشتي و سلامتي به جسم خود رسيدگي مي کنند ميل بيشتري به برقراري رابطه جنسي دارند. دکتر " جوي ديودسون " درمانگر جنسي بيمارستان نيويورک مي گويد:زنان و مرداني که احساس خوبي نسبت به بدن خود دارند به هر لحاظ ، رابطه زناشويي بهتر و قوي تري با همسر خود خواهند داشت . متاسفانه 80 درصد از زنان نيويورک در مورد اندام و زيبايي جسمي خود منفي نگر هستند و همين يکي از علل اصلي سردمزاجي و بي کيفيت بودن رابطه آنهاست.

9- روال ها را کمي تغيير دهيد:
جالب است بدانيد که افراد پر استرس از يک سري روال هاي يکنواخت در زندگي خود رنج مي برند و بايستي تغييراتي براي کاهش تنش ايجاد کنند . تنش روحي و استرس به خصوص در زنان باعث توليد سطح بالايي از اکسي توسين مي شود . اکسي توسين يک ماده شيميايي است که اثرات مثبت هورمون جنسي را خنثي مي کند و ميل جنسي را نابود مي سازد.

10 - مکمل جنسي مصرف کنيد:
اشتباه نکنيد منظور داروهاي شيميايي فروش آزاد نيستند بلکه استفاده از داروهاي موثر در درمان بي ميلي و سرد مزاجي البته با تجويز پزشک گزينه اي است که بايستي در شرايط خاص از آن استفاده کرد.

منبع: نمناک




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • روز کارگر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / تاریخ دقیق روز کارگر در سال ۱۴۰۳
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد