Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:46:12 GMT

عقرب گزیدگی در میدان تره‌بار مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۷۰۴۹۷

عقرب گزیدگی در میدان تره‌بار مرکزی

حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عقرب‌گزیدگی در میدان تره بار مرکزی گفت: به دنبال عقرب گزیدگی در میدان تره‌بار مرکزی، یک تیم امدادی از پایگاه 317 ناحیه جنوب مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: مصدوم یک آقا 55 ساله است که از ناحیه دست راست دچار عقرب گزیدگی شده بود و با اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: حال عمومی بیمار، مطلوب گزارش شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

کد خبر 846405 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • پرسه ۴۰۰ هزار سگ ولگرد در استان تهران