Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص مشکل کم آبی در 6 شهر لرستان هشدار داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، شرکت آ و فاضلاب استان با صدور اطلاعیه ای در خصوص مشکل کم آبی در 6 شهر لرستان هشدار داد.
در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب لرستان آمده است، باتوجه به ورودگرمای بی سابقه به لرستان بخصوص شهرهای خرم آباد، کوهدشت، رومشگان، سراب دوره، پلدختر و معمولان که تا اواخرشهریورماه هم ادامه دارد باعث افزایش مصرف آب وکاهش منابع آبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین اطلاعیه برای جلوگیری از افت فشار و قطعی آب از مردم خواسته تا با مدیریت و کاهش مصرف به شرکت آب و فاضلاب را در توزیع این منبع خدادادی کمک کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر در گفت‌وگوی مطبوعاتی با همتای ایرلندی خود بر لزوم برداشتن گام‌های بازدارنده در برابر حمله اسرائیل به رفح تاکیدکرد.

وی با بیان این که وجدان بشری دیگر نمی‌تواند ادامه این حجم از کشتار در غزه که به 34 هزار کشته رسیده و 20 هزار نفر از آنها زنان و کودکان هستند و استمرار تخریب این منطقه به گونه‌ای که غیرقابل سکونت شده است را تحمل کند.

شکری بر ضرورت توقف این جنگ و تلاش برای پایان دادن به آن با تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکیدکرد و گفت: این موضوعی است که باید از سوی همه هم‌پیمانان و جامعه بین‌الملل حمایت شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد که آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی(آنروا) تنها سازمانی است که می‌تواند کمک‌های بشردوستانه را در فلسطین توزیع کند و کشورهایی که کمک به این سازمان را تعلیق کردند، خسارت زیادی به این موسسه و در این شرایط فاجعه‌بار انسانی وارد نمودند.
 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت