Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مانند منتظری و جباری را به خدمت گرفت و به همین خاطر میانگین سنی آبی پوشان نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

پسر بی حاشیه 33 ساله

پژمان منتظری پس از گذشت چند سال از قطر به ایران بازگشت تا برای استقلال بازی و سال های آخر فوتبال خود را در تیم سابقش س÷ری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش متولد سال 1363 (33) بوده و به همین خاطر شماره پیراهن 33 را انتخاب کرده که نشان دهنده سن این بازیکن است .

شماره هشت شاکی 34 ساله

هرچند استقلالی های اعلام کردند که اگر جباری در تست پزشکی موفق نباشد قراردادش را امضا نخواهند کرد اما او با بازگشت به استقلال میانگین سنی را جابه جا خواهد کرد. وی در خردادماه وارد 34 سالگی شد. البته بعید به نظر می رسد منصوریان با عقد قرارداد این بازیکن مخالفت کند.

شماره یک 34 ساله

محبوب ترین چهره استقلالی ها مهدی رحمتی است. دروازه بانی که به این راحتی دروازه تیم را رها نمی کند و با 34 سال سن قصد دارد همچنان آبی پوشان را همراهی کند. او فوتبال خود را از پاس شروع کرد و قصد دارد با استقلال روزهای اوج را سپری کند.

تازه داماد 30 ساله

امیر ابراهیمی که در حال سپری کردن دوران نقاهت است دو ماه دیگر 30 ساله می شود به این ترتیب او هم به جمع و بازیکنان سن بالای استقلال ملحق خواهد شد. البته این ملی پوش از بیشتر بازیکنان جوان لیگ تاثیرگذارتر بوده و از چند ماه آینده می تواند استقلال را همراهی کند.

حیدری 34 ساله

خسرو حیدری دیگر ملی پوش استقلال در شهریورماه وارد 34 سالگی می شود و او هم مانند دیگر دوستان خود در رده سنی بالا قرار دارد. حیدری جزو بازیکنان با سابقه استقلال بوده با پیراهن این تیم چند عنوان قهرمانی کسب کرده است.

مدافع ارمنی 30 ساله

هوایر هوهانسی مگویا بازیکن ارمنی استقلال یک سال دیگر با تیم خود قرارداد دارد. او اگر از جمع آبی پوشان جدا نشود می توان وی را در کنار بازیکنان میانه قرار داد. وی در شهریورماه 31 ساله می شود.

ملی پوش 30 ساله

وریا غفوری بازیکنی که از سپاهان به استقلال آمد تا در خط دفاعی به تیم منصوریان کمک کند. این بازیکن هم چند ماهه دیگر 30 ساله می شود تا بدین ترتیب استقلال در فصل جدید ترکیب جالبی را داشته باشد. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت کارش را با قدرت آغاز کرده تا فصل جدید از ترکیب دور نشود.

مهاجم 30 ساله

جابر انصاری سومین بازیکن 30 ساله استقلال است که در فصل گذشته در بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شد. این مهاجم برخلاف پیشنهاداتی که داشت ترجیح داد استقلالی ها را در سال جدید همراهی کند.

او با پیراهن استقلال در لیگ گذشته 4 گل مهم و حساس به ثمر رسانده است.

ترکیب عجیب استقلال

با این حساب استقلال در لیگ هفدهم ترکیب متفاوتی را به میدان خواهد فرستاد که در آن چند بازیکن 30 ساله قرار دارد که به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، وریا عفوری، خسرو حیدری، مجتبی جباری و جابر انصاری.

601

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ببینید | کشف کله‌پاچه ۴ هزار ساله در گورستانی عجیب
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان