Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بهمن طیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت اجرای واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی (ماده 88) اظهار کرد: ماده 88 یک تکلیف قانونی است که ما گریزی از آن نداریم هر چند که خودم در بخشی از اجرای این قانون نقد دارم.

وی ادامه داد: به نظر من باید دست ادارات کل باز گذاشته شود تا برخی از سالن‌های تخصصی را بتوانند با اختیار خودش و با مبالغ کارشناسی به هیات‌های مربوطه بدهد اما تا زمانی که این اختیار به ما داده نشود ما نمی‌توانیم خارج از قانون عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص برخی از نقدهای بیان شده نسبت به رویکرد اداره‌کل ورزش و جوانان در افزایش تعرفه اجاره برخی سالن‌های ورزشی گفت: برخی از نقدها برای فرار به جلو است و این نوع بیان را هیچگاه نمی‌پذیرم.

طیبی در خصوص اظهار نظر رئیس هیات بسکتبال شهر گرگان که در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد که پس از ماه مبارک رمضان و اتمام احداث زمین بسکتبال رو باز در پشت خانه بسکتبال استعفا خواهم داد، گفت: منتظر قول‌های داده شده وی هستیم و ماه مبارک رمضان هم تمام شده و منتظریم به قولشان عمل کنند.

وی اضافه کرد: من باز هم تاکید می‌کنم با ماده 88 در اصل موافق نیستم و باید دست ادارات کل برای واگذاری سالن‌های تخصصی به هیات‌های تخصصی باز باشد اما تا زمانی که اختیاری داده نشده ناچار به اجرای دقیق قانون هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: پولی که هیات‌های برای اجاره سالن پرداخت می‌کنند به ادارات همان شهرستان اختصاص داده می‌شود و ادارات شهرستانی به نسبت معیارها و شاخص‌های مشخص، این هزینه را به هیات‌ها بر می‌گردانند و ما هیچ یک از این رقم‌ها را نزد خودمان نگه نمی‌داریم.

طیبی در خصوص دو برابر شدن قیمت اجاره برخی از سالن‌ها بیان کرد: این اجاره بهاء بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری مشخص می‌شود.

وی در خصوص انتقاد رئیس هیات بسکتبال در خصوص دو برابر شدن اجاره بهاء این سالن، اضافه کرد: درآمد خانه بسکتبال چندین برابر آن مبلغی است که در کارشناسی اجاره داده شده است و اینکه اطلاعات نادرستی به مردم داده شود کار درستی نیست.

طیبی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر من قولی که در رسانه بدهم پای قولم می‌ایستم و ماه مبارک رمضان هم تمام شده و منتظر اجرای قول ایشان هم هستم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر