Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:11:43 GMT

آتش به اختیار عمل با فکر و عقلانیت است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۷۲۱۸۰

آتش به اختیار عمل با فکر و عقلانیت است

شیراز - مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: آتش به اختیار یعنی دانشجوی جوان مومن و انقلابی نقش خود را در هندسه نظام اسلامی پیدا کرده و با فکر و عقلانیت انقلابی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزل سفلی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در مجموعه بسیج تودیع معنا ندارد و فقط تحویل پرچم خدمت از شخصی به شخص دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انس و همدلی قابل تحسینی بین نیروها وجود دارد و بسیج نقش چتر و برادر بزرگتر برای سایر تشکل ها داشته است، از عملکرد این تشکل دانشجویی ابراز رضایت و تاکید کرد: باید نقاط مثبت تشکیلات را قوت بخشید و آماده خدمت به کشور، نظام و انقلاب اسلامی بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر گسترده تر کردن چتر بسیج، نگاه حداکثری و تقویت کار جمعی اضافه کرد: برای رسیدن به تشکیلاتی تربیتی در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی باید تلاش کرد.

قزل سفلی با بیان اینکه درمواجهه با مسائل مختلف باید تخصصی و با رویکرد علمی برخورد شود، بر گفتمان سازی، جریان سازی، نقد مدیریتی و مطالبه گری سازنده و تخصصی تاکید و تصریح کرد: تلاش برای اعتلای بسیج دانشجویی، رسیدن به اهداف انقلابی و همراهی برای کمک به سایر تشکل های انقلابی و ارزشی از وظایف نیروهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه پیگیری بیانات و مطالبات رهبرمعظم انقلاب در اولویت قرار دارد، افزود: آتش به اختیار یعنی یک دانشجوی جوان مومن و انقلابی نقش خود را در هندسه نظام اسلامی پیدا و با فکر و عقلانیت انقلابی عمل کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با قدردانی از مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ریاست این دانشگاه، بر استفاده از این ظرفیت خوب و قابل ارزشمند تاکید کرد.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با قدردانی از مجموعه بسیج دانشجویی این دانشگاه، به دعای امام سجاد(ع) درصحیفه سجادیه اشاره و با تاکید بر تلاش بی وقفه در راستای کار تشکیلاتی مناسب و اثرگذار، تصریح کرد: برای مقابله با انقلاب های فکری باید مطالعه کرد و پاسخ‌های منطقی در مقابل سوالات و شبهات داشت.

دکتر محمدهادی ایمانیه با اشاره به وجود نگرانی دانشجویان برای آینده شغلی خود، بر ورود بسیج دانشجویی به عرصه کارآفرینی برای رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و بیان داشت: دانشگاه نیز در این راستا کمک می کند و شما عزیزان نیز با همفکری و هم اندیشی دانشجویان برای ایجاد امید در دانشگاه و دانشجویان تلاش کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با تاکید بر داشتن چشمان بینا برای دیدن توانمندی ها، از حمایت از افراد متخصص، متعهد، مومن و معتقد خبر داد و تصریح کرد: دانشجویان به افراد و اساتیدی که در مقابل این انقلاب شبهه پراکنی می کنند تذکر دهند چراکه اساتید همه وجودشان مدیون انقلاب هستند.

ایمانیه با تاکید بر حضور پررنگ برای خدمت رسانی به مردم، به برنامه ریزی برای سازندگی در تابستان اشاره کرد و گفت: فعالیت در شرکت های دانش بنیان راه را برای دانشجویان بازمی کند از این رو هم اکنون باید وارد عرصه های مختلف شوید تا بتوانید در آینده شرکت ها را مستقل اداره کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از اجرای غربالگری دیابت و قند خون برای افراد بالای ۳۰ سال در استان فارس خبر داد و از همکاری دانشجویان بسیجی در اجرای این طرح استقبال کرد.

ایمانیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به شخصیت و ویژگی های شهید فقیهی گفت: درکتاب خاطرات این شهید بزرگوار نوشته شده که ایشان ساعت ها زیادی بی وقفه دراتاق عمل مشغول به عمل مجروحان جنگ تحمیلی بودند تا زمانی بیهوده تلف نشود، از این رو باید به عنوان یک الگو برای همه ما باشد.

در این مراسم از محمد کیانی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی و امیرحسین محسن‌زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان