Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی در خصوص اعتراض کارگران پیمانی این شرکت عنوان کرد: مطالبات این کارگران فراتر از مطالبه ناشی از طرح طبقه‌بندی مشاغل است و خواهان طرح طبقه‌بندی مشاغل جاری در کارمندان هستند.

محمدهاشم بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراضات تعدادی از کارگران در خصوص قراردادهای خود با این مجموعه عنوان کرد: برخی فعالیت‌های ما در شرکت مخابرات براساس قوانین و با انجام مناقصه در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکاران نیز طبق قرارداد موظف هستند کلیه حق و حقوقات قانونی را به نیروی کار بپردازند و ما نیز بر این امر نظارت داریم.

وی ادامه داد: حتی پرداخت حق و حقوق کارگران از محل طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز توسط پیمان‌کار پرداخته می‌شود اما مطالبات این کارگران فراتر از مطالبه ناشی از طرح طبقه‌بندی مشاغل است و خواهان طرح طبقه‌بندی مشاغل جاری در کارمندان هستند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه پیمانکار حق و حقوق کارگران را از محل طرح طبقه‌بندی مشاغل پرداخت کرده، عنوان کرد: آنچه که مورد مطالبه کارگران است، این است که حق و حقوق خود را نه از محل طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران بلکه آنچه که کارمندان رسمی از این طرح دریافت می‌کنند را مطالبه می‌کنند.

بختیاری اضافه کرد: این کارگران تعدادی از نیروهای مشغول به کار در پروژه شبکه کابل هوایی شرکت مخابرات در مشهد هستند. ما برای حل این مشکل از پیمانکار خواسته‌ایم که کلیه سعی و تلاش خود را بر عدم اختلال در ارتباط‌ رسانی این شبکه داشته باشد.مجدانه کار رصد می‌شود تا خللی در ارتباطات مردم پیش نیاید. آنچه که قانون کار آورده در این قراردادها لحاظ شده که اداره کار نیز در جریان این امر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در مخابرات طزرجان

دریافت 3 MB کد خبر 6087662

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی