Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه جلسات غیررسمی شورای پنجم در همدان آغاز شده است گفت: انتخاب شهردار همدان در دستور کار شورای شهر پنجم همدان قرار گرفت.

نرگس نورالله‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: جلسات غیررسمی شورای پنجم شهر همدان شروع شده تا از این فرصت تا رسمی شدن شروع فعالیت قانونی شوراها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات تبادل تجربیات بین اعضای شورا و همچنین مطلع شدن اعضای جدیدتر از وضعیت فعلی شهر است ضمن اینکه برای پیشرفت و حرکت رو به جلو هماهنگی می‌شود.

نورالله‌زاده با اشاره به اولویت‌های شورای جدید شهر همدان عنوان کرد: در حال تدوین اولویت‌ها هستیم و در این راستا هر یک از اعضا با توجه به وعده‌های انتخاباتی که داشته اولویت‌های خود را استخراج و در اختیار دو نفر از اعضا قرار می‌دهند تا موارد احصاء و برای آنها طبق اولویت‌بندی برنامه‌ریزی شود.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه در مورد انتخاب شهردار صحبت‌هایی شده ولی به جمع‌بندی نرسیدیم، گفت: این موضوع مطرح شده تا شهرداران مورد نظر امتیازبندی شوند و طبق امتیازبندی افراد می‌توانند در صحن شورا حضور یابند.

نورالله‌زاده در مورد انتخاب شهردار همدان افزود: کاندیداها برای شهرداری باید مواضع خود و برنامه‌های اجرایی خود را در قبال سیاست‌های شورا ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تأیید انتخابات شورای پنجم به تازگی در هفته گذشته اعلام شد جلسات شورا آغاز می‌شود و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و روند انتخاب شهردار و فعالیت شورا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل اینترنت در روستاها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدوار هستیم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند