Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - گروهک تروريستي منافقين در يک سير مستمر نزولي براي حفظ بقاي انگلي خود به هر حشيشي و پشيزي چنگ مي زند چنان ذلت و خفتي گرفتار شده است که با رژيم صهيونيستي، برخي رژيم هاي منحط عرب منطقه با گروه هاي تروريستي داعش و ديگر گروه هاي تکفيري- وهابي هم پيمان شده است.

به گزارش ايرنا، گردهمايي ساليانه عناصر، وابستگان و افراد اجاره اي و فريب خورده گروهک تروريستي منافقين امسال نيز همچون 36 سال گذشته در شهر پاريس برگزار شد و نمايشي کسالت بار و ملال آور از تلاش هاي مذبوحانه يک سازمان ورشکسته سياسي را در منظر همگان قرار داد که همچون گذشته تلاش کرد با مشارکت چند چهره سياسي زهوار در رفته، جنجالي و بي ارزش همچون جان بولتون افراطي و ضد ايراني و با تجميع تعدادي از افراد بي اطلاع و غالبا تماشاچي که با وعده سياحت و تفريح و خوش گذاري به پاريس آورده شده اند مثلا يک متينگ سياسي ضد ايراني را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروهک تروريستي منافقين که در يک سير مستمر نزولي از يک سازمان فعال مبارز در دوران رژيم پهلوي به يک تشکيلات فرقه اي وابسته به رژيم بعثي صدام حسين تبديل شد و سپس با فروپاشي و سقوط صدام در بيابان هاي عراق و برخي کشورهاي منطقه آواره و سرگردان گشت و براي حفظ بقاي انگلي خود به هر حشيشي و پشيزي چنگ مي زند به چنان ذلت و خفتي گرفتار شده است که با رژيم جنايتکار و کودک کش صهيونيستي و برخي رژيم هاي منحط عرب منطقه براي مقابله با ملت بزرگ ايران پيمان بسته و خباثت و دنائت را از حد گذرانده و در آخرين مرحله از مرگ تدريجي خود وارد ائتلافي شرم آور با گروه هاي تروريستي داعش و ديگر گروه هاي تکفيري- وهابي شده است.
سيرتحولات سه - چهار دهه اخير گوياي اين واقعيت تلخ است که به هرميزان ملت بزرگ و مقاوم ايران و نظام جمهوري اسلامي در مسير استقلال، خوداتکائي، اقتدار ملي و تثبيت جايگاه منطقه اي و بين المللي خود گام برمي دارد به همان ميزان بر شدت خصومت و خباثت دشمنان قسم خورده اين ملت و اين نظام افزوده مي شود و دشمنان نظام و ملت و کشور ايران از هرحربه و امکاني براي ضربه زدن به اين کشور و ملت استفاده مي برند.
متاسفانه عناصر فريب خورده گروهک تروريستي منافقين در کنار ساير گروهک هاي تروريستي مانند داعش، طالبان، القاعده و گروهک تروريستي جندالله همواره براي خوش خدمتي و جلب رضايت اربابان منطقه اي و فرامنطقه اي خود آمادگي کامل دارند.
اينک نيز در شرايطي که نظام اسلامي ايران با توجه به برگزاري انتخابات هاي مختلف از جمله انتخابات شکوهمند 29 ارديبهشت و حماسه مشارکت 74 درصدي مردم ايران در آن و نمايش اقتدار ملي و قدرت موشکي در برخورد گروه تروريستي داعش و حاميانش و توفيقات چشمگير در عرصه سياسي و ديپلماتيک در منطقه و در سطح بين المللي در اوج اقتدار منطقه اي و عزت بين المللي خود قرار دارد و همزمان با سفر برنامه ريزي شده و بسيار موفقيت آميز وزير امور خارجه ايران به سه کشور آلمان، ايتاليا و فرانسه يک بار ديگر گروهک تروريستي منافقين در يک بالماسکه مضحک با دعوت از عناصر منفور و مطرود و بي ارزش، هم راستا و هم صدا با اربابان منطقه اي و فرامنطقه اي خود بر طبل ايراني هراسي و ايران ستيزي کوبيد تا بلکه بتواند در پيوندي ناميمون با گروه هاي تروريستي تکفيري- وهابي و حاميان منطقه اي و فرامنطقه اي آن ها چند صباحي بيش به زندگي ننگين و انگلي خود ادامه دهد.
گروه تروريستي منافقين که در نتيجه سياست هاي خردمندانه و هوشيارانه نظام اسلامي و تعاملات سازنده با کشورهاي اروپايي و غربي در دهه 1370 شمسي از سوي اتحاديه اروپا، سوئد و انگليس در ليست سياه گروه هاي تروريستي گنجانده شده بود و حتي دولت وقت آمريکا نيز اين گروهک را به عنوان يک تشکيلات فرقه اي و تروريستي خطرناک معرفي و اعلام کرده بود با تغيير شرايط بين المللي و به دليل اتخاذ برخي سياست هاي نسجيده در قبال کشورهاي اروپايي در نيمه دهه 1380 از فهرست گروه هاي تروريستي اتحاديه اروپا، انگليس و آمريکا خارج شد و بدين ترتيب مجددا فرصت خودنمايي و سرسپردگي به دشمنان منطقه اي و فرامنطقه اي ايران نصيبش شد و امروز بيش از هر زمان ديگري در منجلاب وابستگي و خوش خدمتي به اربابانش فرورفته است.
به هر حال اقتدار ملي و اعتبار منطقه اي و احترام بين المللي دولت برخواسته از راي مردم در جمهوري اسلامي ايران به حدي است که اين گروهک تروريستي و اربابانش توان کوچک ترين خدشه و عرض اندامي برابر آن نخواهند يافت.
بدون ترديد وحدت ملي حول رهبري نظام و حمايت از دولت و رئيس جمهوري منتخب مردم همراه با تداوم سياست هاي منطقي و اصولي در حوزه سياست خارجي و همچنين تقويت مستمر قدرت سخت افزاري و بازدارنده کشور، ضامن امنيت ملي و حافظ منافع مردم ايران است.
سيام**1751



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام