Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در ادامه رويکرد خصمانه غرب در قبال کشورمان، بار ديگر نشست سالانه گروهک ترورسيتي منافقين با حضور جمعي از مقامات پيشين آمريکايي، اروپايي و سعودي در پاريس برگزار شد.وزير امور خارجه ايران برگزاري اين نشست را نقطه ابهام در روابط تهران ـ پاريس خواند.

به گزارش ايسنا، نشست حاميان گروهک تروريستي منافقين روز شنبه در پاريس پايتخت فرانسه در حالي برگزار شد که سياستمداران تندروي آمريکايي و سعودي در اين نشست به ياوه‌گويي‌هاي خود عليه ايران ادامه دادند و ادعاهاي واهي و خصمانه غرب را عليه کشورمان تکرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته روزنامه واشنگتن تايمز، رودي جولياني شهردار پيشين نيويورک که همواره مواضعي ضد ايراني داشته و پيش از اين با سرکرده گروهک تروريستي منافقين ديدارهايي نيز داشته است ضمن دفاع از دونالد ترامپ رييس‌جمهور آمريکا مدعي شد که تغيير نظام در ايران حتمي است و اقدام در اين مسير بايد هر چه سريع‌تر انجام شود.
هم‌چنين نيوت کنگريچ رييس مجلس پيشين مجلس نمايندگان آمريکا که يک جمهوري‌خواه و از افراد نزديک به ترامپ است، با تکرار ادعاي ساختگي و خصمانه دولت آمريکا عليه ايران مبني بر اين‌که تهران حامي اصلي تروريسم است گفت که ايران بايد آزاد باشد.
ديگر مقام آمريکايي حاضر در اين نشست جان بولتون نماينده پيشين آمريکا در سازمان ملل بود.
وي نيز با تکيه بر اين ادعاهاي نخ‌نما و خصمانه، گفت: بازنگري سياست‌هاي آمريکا در قبال ايران همچنان دنبال مي‌شود و در اين ميان کنگره در حال بررسي پيش‌نويس طرحي عليه ايران به دليل حمايت از تروريسم در منطقه و جهان است.
اين روزنامه آمريکايي در ادامه نوشت: جولياني و کنگريچ که هر دو از مشاوران نزديک ترامپ بوده‌اند روز شنبه يک هيات آمريکايي را هدايت مي‌کردند که متشکل از قانونگذاران سابق دموکرات به علاوه سه نماينده فعلي جمهوري‌خواه از کنگره بود.
ترکي الفيصل شاهزاده سعودي و رييس پيشين سازمان اطلاعات عربستان از ديگر حاضران اين گردهمايي بود.
وي که سفير پيشين عربستان در واشنگتن نيز بوده است، در اظهارات خصمانه‌ و مداخله‌جويانه‌اش در گردهمايي روز گذشته منافقين مدعي شد: ايران بزرگ‌ترين حامي تروريسم است و امام خميني (ره) تلاش کرد تا انقلاب خود را به تمام منطقه صادر کند.
الفيصل هم‌چنين مدعي شد که انتخابات ايران غيرقانوني است و نظام ايران نظام دموکراسي نيست و مقامات ايراني را بايد به دادگاه بين‌المللي فرستاد و آنها را محاکمه کرد.
به نوشته واشنگتن تايمز، اما گروهک منافقين در حالي در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي به فعاليت‌هاي پراکنده خود ادامه داده است که کارشناسان معتقدند اعضاي اين گروه هيچ جايي در ميان مردم ايران ندارند.
آريانا طباطبايي، استاد دانشگاه جورج تاون در رشته مطالعات امنيت به واشنگتن تايمز گفت که ايراني‌ها شوراي ملي مقاومت ايران (متشکل از گروهک تروريستي منافقين) را قابل اعتماد نمي‌دانند و دليلش اين است که اين گروه به دليل فعاليت‌هاي تروريستي‌اش عليه ملت ايران در جريان جنگ هشت ساله عراق با ايران شناخته مي‌شود.
به گزارش ايسنا، محمدجواد ظريف وزير خارجه کشورمان روز جمعه هفته گذشته در حالي که براي ديدار با مقامات عالي‌رتبه فرانسوي در پاريس بود در واکنش به برگزاري نشست منافقين در اين شهر گفت: در گفت‌وگوهايمان با مسوولان فرانسه حضور منافقين را به عنوان يک نقطه ابهام در روابط مطرح کرديم و آنها هم همواره تاکيد کردند که ارتباطي با اين گروه ندارند.
ظريف به خبرگزاري صدا و سيما گفت: سابقه تروريستي اين گروه براي کسي پوشيده نيست، همه دولت‌هاي منطقه و دولت‌هاي اروپايي نسبت به سوابق اين گروه آگاه هستند.
وي با ابراز تاسف از دادن مجوز فعاليت به گروهک تروريستي منافقين در فرانسه، افزود: ما در گفت‌وگوهايمان با مسوولان فرانسه اين موضوع را به عنوان يک نقطه ابهام در روابط مطرح کرديم و آنها هم همواره تاکيد کردند که ارتباطي با اين گروه ندارند.
وزير امور خارجه ايران تاکيد کرد: اجازه دادن به فعاليت گروهي که نزد مردم ايران منفور است، سوابق تروريستي دارد، همکاري با رژيم صدام در سابقه خيانت آميزش نسبت به مردم ايران وجود دارد و همچنين در هفته‌ها و ماه‌هاي اخير شاهد حملات تروريستي آنها و تلاش‌هايشان براي حمله تروريستي در کشور بوديم، تنها لکه سياهي است بر سابقه کشورهايي که با اين گروه ها همکاري مي‌کنند.
ظريف ابراز تاسف کرد: رژيم‌هاي مرتجع منطقه يک‌بار ديگر روي اين گروه سرمايه‌گذاري مي‌کنند همانطور که در گذشته هم سرمايه‌گذاري کردند.
وي گفت: ما از سوابق زمان جنگ اطلاع داريم که رژيم سعودي با اين گروه فعاليت و همکاري مي‌کرده و کمک‌هاي مالي به آنها مي‌داده است، در سال گذشته و امسال تصميم گرفته‌اند که با علني کردن اين همکاري، در جلسه آنها شرکت کنند.
در همين راستا بهرام قاسمي، سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به برگزاري نشست منافقين در پاريس با بيان اين‌که برگزاري اين‌گونه نشست‌ها از سوي منافقين بحث جديدي نيست، تصريح کرد: از سال 1360 اين گروهک با انجام شانتاژ، تبليغات و هم‌چنين برگزاري اين نوع گردهمايي‌ها تلاش کرده که به طرفداران خود و اعضايش روحيه مصنوعي بدهد و عموماً آنها در اين نشست‌ها از افراد افراط‌گرا و تندرو شناخته شده ضدايراني با پرداخت تمامي هزينه‌هاي آنها براي سخنراني دعوت مي‌کنند.
قاسمي گفت: نسبت به اين اقدام فرانسه در دادن مجوز به اين گروه تروريستي اعتراض لازم انجام شده است و بي‌شک در اين خصوص طرف فرانسوي دچار يک خطاي جدي در مورد اين گروه تروريستي است. تروريست‌ها همه جا تروريست هستند و پاريس بايد در اين مورد از داشتن استانداردهاي دوگانه پرهيز کند.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی خوبی در استان کرمان بر مسائل مختلف امنیتی دارند، گفت: دستگاه قضایی استان همواره حمایت و پشتیبانی از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی را در دستور کار خود قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار کرد:خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روز به روز تقویت شود.

وی با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جز رده‌های موفق در کشور است، عنوان کرد: بسیاری از مردم و مسئولان از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بدلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند، اما همواره ما و مردم قدردان اقدامات شبانه روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت جامعه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:دشمن همواره بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی وامنیتی را دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد:طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده اند. اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور صورت نپذیرد.

وی به سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل (ره) دستور ایشان مبنی برتشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تاسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می‌بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی تصریح کرد:سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

وی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمن هیچ ابایی ندارد و عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی حاوی پیام مهمی به کشورهای منطقه و جهان بود و آن اینکه ایران اسلامی در تامین امنیت شهروندانش باکسی مماشات و تعارف ندارد و دشمنان ما این پیام را دریافت کرده اند و قطعا محاسبات دنیا از این پس تغییر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اقدامات اخیر نیروهای مسلح موجب تقویت انسجام ملی در کشور شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.

وی با بیان اینکه همانگونه که نیروهای مسلح ما در عرصه عمل افتخار آفرین هستند، افزود:در عرصه اطلاعاتی نیز نیروهای امنیتی ما در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حال مبارزه با سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم هستند.

صدور آراء قاطع از سوی قضات موجب ایجاد امید در جامعه می‌شود

رئیس سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان نیز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه قضایی همواره به ما در انجام ماموریت‌ها کمک کرده است و نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت آمیز بودن کارها داشته است.

وی اظهار کرد:در پرونده‌های امنیتی و بزرگ صدور آراء قاطع از سوی قضات شجاع و انقلابی استان کرمان موجب ایجاد امید در جامعه و انگیزه برای همکاران ما برای انجام سایر ماموریت‌ها در سازمان اطلاعات سپاه استان می‌شود.

کد خبر 849450 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه تروریسم در ایران استان‌ کرمان اطلاعات سپاه

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند