Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی از توتال فرانسه، سی.ان.پی سی چین و پترو پارس فردا ساعت 15 امضا می‌شود.
قرار است توتال رهبر کنسرسیومی باشد که سی ان پی سی چین و پتروپارس ایران نیز در آن قرار دارند.
فردا اولین قرارداد در قالب قراردادهای جدید نفتی برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی با توتال فرانسه امضا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایلنا نوشته است، این قرارداد با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت توتال فرانسه، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، مدیرعامل شرکت CNPC چین و مدیرعامل شرکت پتروپارس ایران در باغ کوشک وزار نفت انجام می شود.
قرار است توتال رهبر کنسرسیومی باشد که سی ان پی سی چین و پتروپارس ایران نیز در آن قرار دارند.
این قرارداد نزدیک به پنج میلیارد دلار نیاز به سرمایه گذاری دارد که در مرحله نخست یک میلیارد دلار از سوی توتال سرمایه گذاری صورت می گیرد.
همچنین رضا زندی، خبرنگار حوزه نفت در سه توئیت جداگانه درباره قراردادی که فردا ایران و فرانسوی نفت و گاز توتال امضا می‌کنند، نوشت:
*قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی از توتال فرانسه، سی.ان.پی سی چین و پترو پارس فردا ساعت 15 امضا می‌شود.
*پاتریک پویانه، رییس اجرایی توتال فردا به تهران می‌آید و پیش از امضای قرارداد ساعت 5/2 عصر با زنگنه وزیر نفت، دیدار می‌کند.
*مدیرعامل توتال بعد از امضای قرارداد با رییس جمهور روحانی دیدار می کند. بالاخره سد امضای قراردادهای جدید نفتی شکست. یک موفقیت بزرگ برای دولت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان