Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:29:28 GMT

تراکتور، عامل بازی نکردن شفیعی در اف‌سی‌سئول!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۷۶۷۱۴

تراکتور، عامل بازی نکردن شفیعی در اف‌سی‌سئول!

باشگاه تراکتورسازی تبریز تا این لحظه ITC خالد شفیعی را برای حضور در لیگ کره جنوبی صادر نکرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی با اتمام قراردادش راه کره جنوبی را در پیش گرفت و به تیم اف سی سئول کره جنوبی پیوست. بعد از عقد قرارداد شفیعی با اف‌سی سئول مسئولان کره‌ای مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی انجام دادند تا بتوانند هرچه سریعتر ITC شفیعی را بگیرند و از او در بازی‌های خود استفاده کنند اما حالا که حدودا یک هفته از عقد قرارداد می‌گذرد هنوز ITC شفیعی برای باشگاه کره‌ای از سوی مقامات ایرانی صادر نشده است!در این باره فدراسیون فوتبال ایران صدور ITC شفیعی را منوط به تایید اتمام قرارداد این بازیکن از طرف تراکتورسازی کرده است و این در حالی است که قرارداد شفیعی با سرخ‌پوشان تبریزی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی نیز هیچ اقدامی برای صدور ITC مدافع ایرانی نکرده‌اند تا شفیعی همچنان نتواند برای اف‌سی سئول به میدان برود.
این در حالی است که تیم اف‌سی سئول در رقابت‌های این هفته لیگ کره جنوبی باید به مصاف پوهانگ استیلرز برود و حتی روی پوستر این مسابقه عکس خالد شفیعی را قرار داده‌اند تا مشخص شود روی این مدافع ایرانی حساب کرده‌اند اما با توجه به عدم صدور ITC شفیعی احتمالا او مسابقه مذکور را از دست خواهد داد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)