Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسن علیدوست در خصوص دلایل قطعی آب در اروند کنار اظهار کرد: در روزهای گذشته به دلیل گرمای بیش از حد هوا در خط انتقال آب آبادان به اروندکنار، مشکلاتی به وجود آمد و این مساله باعث شد تا شهروندان اروندکنار نسبت به کمبود آب اعتراض کنند.

وی گفت: روزانه حدود 7 هزار متر مکعب آب از آبادان به اروندکنار پمپاژ می‌شود اما در روزهای گذشته به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده در خط انتقال و گرمای بیش از حد هوا، میزان آب ورودی به اروند کنار به حدود 5 هزار متر مکعب رسید و این مساله باعث نارضایتی مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان افزود: هیچ شکستگی در خطوط لوله اروند نداریم و مشکلات به وجود آمده فقط به دلیل گرمای هوا و کاهش ورودی آب از آبادان به اروند کنار بود که این مساله از امروز حل شد و به روال گذشته بازگشت و دیگر مشکلی در بحث قطعی آب برای مردم اروندکنار نیست.

بخشدار اروندکنار تصریح کرد: اوایل شهریورماه با پایان روند احداث خط لوله 1000 که از تصفیه خانه به سمت جمشید آباد در حال ساخت است، مشکل آب اروند کنار به طور کامل حل خواهد شد.

علیدوست در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل این خط لوله مقدار آب ورودی به جمشیدآباد افزایش می‌یابد و در نهایت آبی که به وسیله خط انتقال 40 کیلومتری جمشیدآباد وارد اروندکنار می‌شود، مشکلات آب اروندکنار از نظر حجم و ظرفیت آن حل می شود؛ این طرح در مراحل پایانی خود است و امیدواریم با افتتاح آن مشکلات مردم در بحث آب به طور کامل حل شود.

لازم به ذکر است که روز گذشته جمعی از مردم بخش اروندکنار آبادان در اعتراض به قطعی مکرر آب در این بخش، در مقابل درب بخشداری تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکل قطعی آب شرب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان

(تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم