Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست فاز 12 پارس جنوبي گفت: ظرفيت توليد گاز در فاز 12 پارس جنوبي روزانه 78 ميليون متر مکعب طراحي شده که در روزهاي زمستان سال گذشته با برنامه‌ريزي مناسب به توليد 83 ميليون متر مکعب در روز دست يافت. به گزارش خبرگزاري تسنيم از عسلويه، محمد مهدي هاشمي ظهر امروز در نشست روند اجراي طرح‌هاي فاز 12 پارس جنوبي با بيان اينکه اجراء و راه‌اندازي فازهاي پارس جنوبي نشان از توانمندي صنعت‌گران ايران اسلامي است اظهار داشت: اقتدار توانمندي متخصصان صنعت و وزارت نفت در اجرايي شدن فازهاي مختلف پارس جنوبي متبلور شد و صلابت ايران در اين عرصه نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه فاز 12 پارس جنوبي، بزرگترين پروژه‌ توسعه‌اي پارس جنوبي از نظر حجم کار و ميزان سرمايه‌گذاري و توليد محسوب مي‌شود خاطر نشان کرد: ظرفيت توليد گاز در فاز 12 پارس جنوبي روزانه 78 ميليون متر مکعب طراحي شده که در روزهاي زمستان سال گذشته با برنامه‌ريزي مناسب به توليد 83 ميليون متر مکعب در روز دست يافت.
سرپرست فاز 12 پارس جنوبي توليد، 120 هزار بشکه ميعانات گازي و 750 تن گوگرد براي صادرات را از ديگر ظرفيت‌هاي فاز 12 پارس جنوبي دانست و خاطر نشان کرد: سال قبل از فاز 12 پارس جنوبي 19 ميليارد متر مکعب گاز و 26 ميليون بشکه ميعانات گازي توليد شد.
هاشمي با بيان اينکه سال گذشته نزديک به 25 ميليارد متر مکعب گاز طبيعي از فاز 12 پارس جنوبي به شبکه سراسري تزريق شد گفت: در اين بازه زماني 19 ميليارد و 865 ميليون متر مکعب گاز از مخزن مشترک و دريافت 5 ميليارد و 614 ميليون متر مکعب گاز از فازهاي 6، 7 و 8 پارس جنوبي به به شبکه سراسري تزريق شده است.
وي با بيان اينکه در فاز 12 پارس جنوبي پارسال بيش 26 ميليون و 33 هزار بشکه ميعانات گازي توليد شد خاطر نشان کرد: اين ميزان ميعانات گازي به کشورهاي مورد درخواست صادر شده است.
سرپرست فاز 12 پارس جنوبي با اشاره به توليد ديگر محصولات در اين فاز گازي تصريح کرد: حدود 100 هزار تن گوگرد در فاز 12 پارس جنوبي سال قبل توليد و به مبادي مصرف ارسال شد.
هاشمي با اشاره به نقش مهم اين فاز گازي در توليدات ناخالص ملي گفت: ارزش مجموع محصولات توليدي فاز 12 پارس جنوبي حدود 5 هزار و 500 ميليارد تومان است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم با ابلاغ مصوبه خرید تولیدات بومی استان پیگیری می‌شود.

مرتضی ذاکریان امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار سیاسی قرار دارد، بیان کرد: باید از این فرصت‌ها در جهت پیشرفت و توسعه استان نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از بخش خصوصی استان عنوان کرد: با پیگیری‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و مصوبه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان که با حضور مدیرکل بازرسی استان برگزار شد، حمایت از تولیدات استان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: اداره کل بازرسی استان یافته‌های ارسالی در زمینه تولیدات بومی استان را بررسی و در ماه جاری نامه به مدیران ابلاغ شد که با رعایت تمامی جوانب قانونی خرید دستگاه‌های اجرایی از تولیدات بومی استان باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: این مصوبه به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ذی حسابان، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون استان برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های این اداره کل و دریافت مصوبه ستاد درآمد و شورای فنی در خصوص افتتاح حساب بانکی پیمانکارانی که در استان خراسان جنوبی فعالیت در بانک‌های عامل استان بیان کرد: از محل این مصوبه تنها در سه ماهه تابستان سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی در بانک‌های استان داشته‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید
  • قیمت جدید پژو پارس؛ پژو پارس امروز سقوط کرد!
  • بارش‌ها در خراسان جنوبی از بلندمدت پیشی گرفت
  • افزایش ۲۰ سانتی‌متری تراز دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند