Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@10:43:45 GMT

مسابقه عکاسی مجازی میراث ناملموس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۷۷۰۳۳

مسابقه عکاسی مجازی میراث ناملموس

نخستین دوره مسابقات ماهانه عکاسی در فضای مـجازی با مـحوریت «مـیراث فرهنگی نامـلموس» در استان فارس بـرگزار می‌شـود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس انجمن سینمای جوانان استان فارس گفت: اولین دوره مسابقات ماهانه عکاسی در فضای مجازی با موضوع «مراسم و آیین ها» با داوری محمد امین دانشور، فرزاد گواهی و غلامرضا یزدانی تیرماه، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا توکل افزود: فرهنگ‌های ناملمـوس (آثار مـیراث فرهنگی غیر مـادی و معنوی) شـامـل آداب و رسوم، اعتقادات، اخلاقیات، باورها، آثـار ادبـی، هنری، فکری، موسیقی، حرکات موزون، بازی‌های محلی، اساطیر و افسانه ها، آیین هـای مذهبی و جـشن است.
وی افزود: مـعرفی و شناسـایی عکـاسان جوان، مستـعد و متـعهد و تاکید بر اهمیت میراث فرهنگی ناملموس و تلاش برای حفظ و نگهداری آن‌ها از مهمترین اهداف این مسابقه است.
توکل عنوان کرد: انتخاب و داوری آثار به صورت متمرکز در مکان دبیر خانه (انجمن سینمای جوانان –دفتر شیراز) توسط اساتید، فعالان و کارشناسان حوزه عکاسی و میراث فرهنگی انجام می‌شود.
وی افزود: در پایان هر ماه به منتخبان مسابقه جایزه و تقدیرنامه اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه