Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات نداجا با بیان اینکهنیروی دریایی در برقراری ارتباطات با کشورهای حاشیه دریای خزر همواره پیش قدم بوده است گفت:رزمایش مشترک نیروی هوایی و سامانه‌های پدافندی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی،امیر دریادار سید محمود موسویامروز در نشست خبری در ناوگان شمال نداجا در بندر انزلی درباره برگزاریرزمایش امنیت و اقتدار پایدار در دریای خزر اظهار داشت: این رزمایشاز سلسله رزمایش‌هاینیروی دریایی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات نداجاگفت: همه ساله در پهنه دریای خزر با استفاده از استعدادهای خطه شمالبا بهره‌گیری از یگان‌های سامانه‌های موشکی ساحل به دریا، تیم‌های غواصی و بهداشت و درمان، تیم‌های تکاور و عملیات ویژه دریاییو مشارکت مراکز آموزشی دریایی شاهد برگزاری مانورهای مختلف هستیم.

دریادار موسوی با بیان اینکهدر این رزمایش آموخته‌های دریایی در کنار کارکنان قدیمی‌تربه‌صورت عملی در دریا تمرین و کسب تجربه می‌شود افزود: امنیت یکی از اهداف همیشگی و عملی ایران در پهنه آب‌های آزاد در خطه شمال و جنوب است.

وی با اشاره به اینکهایجاد و تامین امنیت در سایه اقتدار است و بدون اقتدار تامین امنیت غیرممکن است گفت: نداجاتلاش گسترده‌ای را با بهره‌گیری از نیروهایش در تمرینات این عملیات و حضور عملی آن‌ها در عرصه‌های دریاییانجام می‌دهد.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتشبا بیان اینکه برای تامین امنیت آب‌هابدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی،هزینه‌های زیادی متحمل می‌شویم ابراز داشت:امنیت با وجوداقتدارپایدار و توانمندی بازدارنده به‌دست می‌آید.

وی اظهار داشت: باتعاملات دوستانه در منطقه شاهد امنیت خوبی در این آبراه هستیم و با برقراری تعاملات، گسترشروابط پایدارتر خواهد بود و ثابت می‌شود که با بهره گیری از توانمندی کلیه کشورهای حاشیه دریای خزر، ایجاد امنیت به‌راحتیامکان‌پذیر است.

دریادار موسوی با بیان اینکهنیروی دریایی در برقراری ارتباطات و توسعه تعاملات پیش‌قدم بوده وبرای اعزام ناوگروه‌هایی به کشورهای حاشیه خزر همواره اعلام آمادگی کرده است گفت: برگزاریرزمایش مشترکبا همکاری نیروی هوایی و سامانه‌های پدافندی انجام می‌شود.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش اعلام کرد:در این رزمایش انواع تمرینات مرتبط با یگان‌های سطحی، یگان‌های شناور، عملیات ویژه ویگان‌های پروازی برنامه‌ریزی شده و از امروز به‌مدت پنج روز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را اعلام آمادگی و نمایش اقتدار و توانمندی ارتش در تامین امنیت حوزه آبی خزر، انتقال تجربه و دانش از کارکنان قدیم به کارکنان جوان و تمرین برخی از طرح‌های عملیات مصوب در سطح ناوگان و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف و توانمندی عملیاتی یگان‌های شرکت‌کننده دانست.

دریادار موسوی با بیان اینکه محدودیتی در اجرای مانور نخواهیم داشت خاطرنشان کرد:اعلام پیام صلح و دوستی و آمادگی برای مشارکت در تامین امنیت مستمر و پایدار مورد نیاز در پهنه خزر از جمله اهداف این رزمایش است.

وی گفت: برنامه‌ریزی شده تا در این رزمایش برخی از تجهیزات و تسلیحاتی که با توانمندیوزارت دفاع و بهره‌گیری از فرصت‌های مراکز دانشگاهی به محصول تبدیل شده و در اختیار ارتش قرار گرفته مورد ارزیابی قرار گیرند و نقطه نظراتکارکنان این مراکز اخذشود.

دریادار موسویبا اشاره به اینکههدف نداجا ارتقاءمانورها در هر زمینه‌ای استافزود:علاوه بر موارد فوق،به‌دنبال این هستیم تا با برگزاری این تمرینات و مشارکت تمام یگان‌های سازمان رزم در بحث دفاع و بازدارندگی، از نیروهای مسلح در این مراکز بهره‌گیری کنیم.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با گرامی داشتنیاد و خاطره شهدای فاجعه سرنگونی ایرباس جمهوری اسلامی که توسط دشمن همیشگی ایران انجام شد گفت: آمریکایی‌ها همیشه دم از حقوق بشر می‌زنند اما اقدام به سرنگونی هواپیمای مسافربری می‌کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم