Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- در پی هشدار هواشناسی نسبت به وقوع دمای ۵۰ درجه و بیشتر در بیشتر نقاط خوزستان، میریت بحران خوزستان در اطلاعیه ای زمان کار اداری را در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری تا ساعت ۱۳ اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آمده است: هواشناسی خوزستان دمای ۵۰ درجه و بیشتر را برای فردا دوشنبه تا پایان هفته جاری در بیشتر نقاط این استان پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز نسبت به فشار بسیار بالای وارده بر تجهیزات شبکه برق خوزستان ناشی از دمای بسیار بالای هوا در هفته گذشته هشدار داده و درخواست کاهش ساعت کاری ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی را در صورت پیش بینی تداوم وقوع دمای بالا ارائه کرده است. این درخواست به منظور جلوگیری از بروز حادثه احتمالی و گسترش قطع برق در خوزستان، مصرف بهینه برق، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه جویی در مصرف برق و آب به ویژه در ساعات اوج مصرف در ادارات و پیشگیری از قطعی احتمالی آب و برق و جهت رفاه حال شهروندان مطرح شده است.

گفتنی است؛ هواشناسی خوزستان پیش بینی کرده است از فردا دوشنبه روند افزایش دما تا آخر هفته ادامه دارد؛ همچنین از روز سه شنبه تا آخر هفته رطوبت نسبی در نوار مرزی خوزستان پیش بینی شده است.

ستاد بحران خوزستان ۲۲ خرداد مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوا در این استان به بالای ۴۹ درجه می رسد، ساعت ۱۳ پایان یابد.

آخر هفته گذشته ۱۶ نفر بر اثر گرمازدگی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان بستری شدند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. ️

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، مهدی صابری در رابطه با وضعیت هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

️وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی سامانه بارشی وارد شده به استان از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه تقویت می‌شود و بارش‌های متناوب باران در مناطق مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این بارندگی‌ها برای همه مناطق پیش‌بینی شده که همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ است.

صابری از شهروندان خواست تا روز چهارشنبه از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تردد در ارتفاعات و کوهپایه‌ها به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه و وزش تند باد خودداری کنند.

کد خبر 751254

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان