Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پسر عاشق‌ پيشه وقتي متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش با مردي ميانسال نامزد کرده است، دست به اقدام عجيبي زد. او با ربودن مرد ميانسال او را داخل قبري حلق‌ آويز کرد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زمستان سال گذشته مردي ميانسال در شعبه 9 بازپرسي دادسراي جنايي تهران حاضر شد و از افرادي به اتهام آدم‌ ربايي و ناکامي در سوءقصد شکايت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همزمان با تشکيل پرونده قضايي با دستور بازپرس سهرابي، پرونده در اختيار ماموران اداره 11 پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

در اين مرحله ماموران به تحقيق از شاکي که مردي پولدار بود، پرداختند که معلوم شد او در زمينه خريد و فروش خودرو فعاليت دارد. شاکي زماني که به ملاقات نامزدش رفته بود، توسط افرادي ربوده و به شهري در غرب کشور منتقل شد.

آدم‌ربايان از شاکي 200 ميليون تومان خواسته بودند، اما زماني که نتوانستند به هدف خود برسند، گروگان را با چاقو مجروح کردند. بعد او را در داخل قبري حلق‌آويز کرده و گريخته بودند. مرد مجروح بسختي طناب دور گردنش را باز و خود را از عمق قبر نجات داده بود.

در ادامه تحقيقات پليسي خودروي سرقتي به دليل سرعت بالا در يکي از آزادراه‌هاي اطراف تهران متوقف شد، اما دو سرنشين آن با جا گذاشتن خودرو فرارکردند که بعد از چند روز بازداشت و مدعي شدند خودرو را دوست ديگرشان به آنها امانت داده و نمي‌دانستند سرقتي است.

در مرحله بعدي تحقيقات دوست اين دو نفر به نام سعيد نيز ارديبهشت امسال بازداشت و در جريان تحقيقات مدعي شد در روز آدم‌ربايي با ديگر اعضاي باند همراه بوده، اما بعد از ساعاتي بازگشته و دو همدستش که اکنون فراري هستند مرد ميانسال را به خارج از تهران منتقل و به جانش سوء قصد کرده‌اند.

جست‌وجوها براي دستگيري دو عضو اصلي باند آدم‌ربايي ادامه داشت تا اين که با گذشت شش ماه از اين ماجرا، ديروز ماموران وحيد، يکي از دو متهم فراري را در حالي که در خيابان با چند نفر درگير شده و در حال کتک‌کاري بود، بازداشت کردند. با انتقال او به کلانتري معلوم شد وي به اتهام آدم‌ربايي تحت تعقيب است. بنابراين متهم براي ادامه تحقيقات به شعبه نهم بازپرسي دادسراي جنايي تهران منتقل شد.

مرد آدم‌ربا به قاضي پرونده گفت: من با دختر جواني در خيابان آشنا شدم و دوستي‌مان ادامه پيدا کرد. قرار بود شرايطم که بهتر شد، با هم ازدواج کنيم. چندي پيش متوجه شدم او با مرد پولداري نامزد کرده و قرار است با هم ازدواج کنند. دختر مورد علاقه‌ام به من مي‌گفت راضي به اين ازدواج نيست. من و دوستانم قصد آدم‌ربايي نداشتيم، فقط مي‌خواستيم با مرد ميانسال حرف بزنيم که از ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام منصرف شود.

وي ادامه داد: آن روز من و دوستانم بعد از تماس دختر مورد علاقه‌ام به مقابل خانه‌اش رفتيم. نامزد او را به بهانه اين که خودرويش را بد جايي پارک کرده به خيابان کشانديم. او زماني که سوار خودرويش شد، ما نيز سوار شديم. به او گفتيم مشکلي برايش پيش نمي‌آيد و مي‌خواهيم حرف بزنيم. در ميانه راه با هم دعوا کرديم. خودروي او را به دو نفر از دوستانم تحويل داده و همراه آن مرد سوار خودروي خودمان شديم. وانمود کرديم باغي در روستا داريم و بهتر است در آنجا با هم حرف بزنيم. او را به همان جا برديم. مرد ميانسال مي‌خواست فرار کند که با ما درگير شد. من هم از ترس اين که ماجرا لو برود، او را با ضربه‌هاي چاقو زدم. با دوستم دست و پايش را با طناب بستيم و طنابي هم دور گردنش انداخته و به داخل گودالي انداختيم و فرار کرديم. نمي‌خواستيم آدم‌ربايي کنيم. فقط مي‌خواستيم او را بترسانيم که دختر مورد علاقه‌ام را فراموش کند.

متهم با قرار قانوني براي ادامه تحقيقات تحويل اداره آگاهي شد و ديگر همدست فراري او تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
جام جم
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ