Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام بر تعامل و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد.

وی اظهار کرد: در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام بسیاری از مدیران دستگاه‌های مرتبط با موضوع حضور داشته و پیرامون لزوم عزم جدی و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در استان ایلام بحث کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام بیان کرد:ضرورت تلاش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه باید در این راستا تلاش کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر می‌توانند کمک مطلوبی در این زمینه داشته باشند و در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند، همچنین هیأت‌های ورزشی ظرفیت خوبی در این حوزه هستند.

استاندار ایلام همچنین به مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان در ایلام اشاره کرد و این رویداد را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای ورزشی استان ایلام دانست.

مروارید تصریح کرد: همه امکانات استان ایلام در چند روزی که لازم است باید در اختیار این حوزه یعنی میزبانی مسابقات کشتی قرار گیرد.

وی با گرامیداشت دهم تیرماه سالروز آزادسازی شهر مهران گفت: علاوه بر ظرفیت استفاده از رسانه ملی برای معرفی مهران قهرمان به مردم سراسر کشور ضروری است.

استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های متولی تلاش خود را برای معرفی توانمندی‌های مهران در دوران دفاع مقدس و توسعه یادمان‌ها افزایش دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه