Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر- فرماندار اهر از تعهد شهرستان اهر به احداث ۳۰ کیلومتر از بزرگراه اهر – مشگین‌شهر خبرداد و گفت: تبدیل جاده‌های اهر – مشکین‌شهر و اهر – کلیبر به بزرگراه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد عابدی عصر یک شنبه در آیین افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام‌اتوماتیک شهرستان اهر با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ۶ هزار و ۱۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد، اظهار داشت: از مجموع راه‌های فرعی و اصلی استان حدود یک هزار و ۵۰ کیلومتر در شهرستان اهر بوده و در واقع یک‌ششم جاده‌های آذربایجان شرقی در این شهرستان است و این آمار نشان‌دهنده این است که برای شهرستان اهر یکسری زیرساخت‌ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم منطقه ارسباران و شهرستان‌های اهر و هریس اتمام بزرگراه اهر – تبریز است، افزود: بزرگراه اهر – تبریز که در سال ۸۷ کلنگ زنی شده بود ولی بنا به دلایلی پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت، دولت یازدهم با توجه به اینک نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر از جاده اهر – تبریز استفاده می‌کنند را در اولویت قرار داد.

فرماندار اهر ادامه داد: نزدیک به ۹۸ درصد ابنیه‌های فنی بزرگراه اهر – تبریز به اتمام رسیده و از طرفی بخشی که در حوزه مدیریت شهرستان اهر بوده زیر بار ترافیکی رفته و هم‌اکنون رفت و آمد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

دولت یازدهم ۴۰ میلیارد تومان به بزرگراه اهر – تبریز اعتبار اختصاص داد

عابدی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم در طول پنج ماه گذشته نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان برای بزرگراه اهر – تبریز اعتبار تخصیص داده است، بیان کرد: دولت تا به امروز تمامی بدهی‌های خود را به پیمانکاران بزرگراه اهر – تبریز پرداخت کرده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی امسال ۴۰ کیلومتر از این بزرگراه آسفالت‌ریزی شده و به زیر بار ترافیکی می‌رود.

وی تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های انجام‌شده امسال میزان تبدیل جاده اهر – تبریز به بزرگراه به ۷۰ کیلومتر خواهد رسید و برای سال آینده کار سختی در پیش نخواهیم داشت، امیدواریم دولت در رابطه با تأمین اعتبارات مشکلی نداشته باشد تا بتوانیم سال آینده پایان عملیات عمرانی بزرگراه اهر – تبریز را اعلام کنیم.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه تبدیل جاده‌های اهر – مشکین‌شهر و اهر – کلیبر به بزرگراه به لحاظ اینکه ترافیک در این جاده‌ها در ایام تعطیلات بسیار بالاست ضروری است، ابراز داشت: یکی دیگر از پروژه‌های عظیم راه‌سازی در حوزه شهرستان اهر احداث بزرگراه اهر – مشکین‌شهر بوده که شهرستان اهر برای احداث ۳۰ کیلومتر از این بزرگراه متعهد شده است و مابقی بر عهده شهرستان مشکین‌شهر است.

عابدی ایجاد بزرگراه و جاده را یکی از پیش‌نیازهای توسعه هر منطقه و شهرستان عنوان کرد، گفت: ۳۰ کیلومتر از بزرگراه اهر – مشکین‌شهر که در تعهد شهرستان اهر بوده در مسیر صعب‌العبور و کوهستانی قرار گرفته و نیاز به احداث چندین تونل دارد.

احداث کارخانه آسفالت در واقع لبیک‌گویی به فرامین رهبری است

امام جمعه موقت اهر نیز در این مراسم گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی با احداث کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام‌اتوماتیک در شهرستان اهر در واقع به‌فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لبیک گفته و برای تعدادی از جوانان بیکار اشتغال‌زایی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمود دینی اظهار داشت: از کسانی که در جلسات که کمی دیرتر از دعوت‌نامه‌ها حضور می‌یابند باید گلایه کرد، خواهشمندیم جمعی از آن‌ها برای حضور در مراسمات دعوت می‌شود سر وقت حضور یابند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی با احداث کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام‌اتوماتیک در شهرستان اهر در واقع به‌فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لبیک گفته و برای تعدادی از جوانان بیکار اشتغال‌زایی کرده‌اند.

امام جمعه موقت اهر اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار از عبادت هم اجر و قرب بیشتری دارد و این‌که برای عده‌ای شغل ایجاد می‌کنند تا از معضل بیکاری رهایی یابند کاری ارزشمند است.

حجت‌الاسلام دینی با اشاره به اینکه ایجاد چنین کارخانجاتی در شهرستان اهر علاوه بر اشتغال‌زایی بلکه در رونق اقتصادی منطقه نیز تأثیر می‌گذارد، گفت: احداث کارخانجات این‌چنین علاوه بر کمک به توسعه شهرستان بلکه اجرای فرامین رهبری و شهدا بوده و باید از این فعالیت‌هایی که دل مقام معظم رهبری و شهدا را خوشنود می‌کند بیش از پیش افزایش یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی‌وند، پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی‌الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد - بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم، تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در تلاقی بزرگراه‌های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت‌وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و… از جمله پروژه‌های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

کد خبر 6086964

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود