Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:53:24 GMT

بازدید 10 هزار گردشگر تابستانی از اماکن دیدنی خوی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۷۸۴۲۸

بازدید 10 هزار گردشگر تابستانی از اماکن دیدنی خوی

به گزارش ایرنا، عزیز میرزایی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خوی افزود: مقبره شمس تبریزی، مجموعه تاریخی بازار خوی، مساجد تاریخی مطلب خان، ملاحسن و سیدالشهدا و ساختمان قدیمی شهرداری از جمله بناهای مورد توجه گردشگران در این مدت بوده است.
وی همچنین به میزان بازدیدکنندگان نوروزی از جاذبه های گردشگری خوی اشاره کرد و ادامه داد: در ایام نوروز 106 هزار نفر از جاذبه های مختلف گردشگری و تاریخی خوی بازدید کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بارگاه شمس تبریزی با 33 هزار نفر، بیشترین بازدید را در ایام نوروز داشته که امیدواریم در تابستان امسال نیز این امر تکرار شود.
علی محمدی ایروانلو سرپرست فرمانداری خوی نیز در این جلسه گفت: ساماندهی محوطه مسجد بین راهی سه راهی ایواوغلی به بازرگان، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری و ایجاد سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر خوی باید در اولویت برنامه های ستاد سفر شهرستان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، وجود بارگاه شمس تبریزی و آثاری همچون بازارتاریخی، مسجد مطلب خان و پل هوایی و پل خاتون و دیگر آثار تاریخی و طبیعی شهرستان خوی، بهانه حضور و بازدید گردشگران داخلی و خارجی از این شهر با سابقه تاریخی و قدیمی شده است.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد

به گزارش صدای ایران از آنادولی، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه امروز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری از شهر زیبای ساحلی آنتالیا بازدید کردند.

میزان بازدید گردشگران خارجی در چهارماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۱۰ در صد افزایش داشته و این میزان به عنوان یک آغاز موفق ثبت شده است.

گردشگران آلمانی در ماه آوریل با ۲۵۹ هزار و ۷۱۷ بازدیدکننده رتبه اول را به خود اختصاص دادند و پس از آن روسیه و انگلستان در جایگاه بیشترین بازدیدکنندگان از آنتالیا قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • مسجد کبود تبریز؛ معماری زیبا و تاریخی ایران
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام