Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با عرضه پلي استيشن 4 پرو، تعدادي از کاربران سوني قدرت بيشتر را ترجيح دادند و با رها نمودن سخت افزارهاي قديمي شان به اين کنسول ميان نسلي توانمند مهاجرت کردند. اما تجربه بازي ها با نرخ فريم بالاتر و کيفيت بصري بهتر دردسرهايي هم براي اين کاربران به همراه آورد.
حالا کنسول هاي بي استفاده اي روي دست اين افراد مانده بود که بايد اطلاعات شان را از روي آن به پلي استيشن 4 پرو انتقال مي دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجايي هم که حجم ديتاي بازي هاي امروزي کم نيست، کار انتقال اطلاعات از پلي استيشن قديمي به سخت افزار جديد، هم زمان بر بود و هم پيچيده.
اما اخيرا سوني با عرضه به روزرساني هاي جديد براي پلي استيشن، امکان آن را فراهم آورد که کاربران بتوانند با سهولت بيشتري فايل هاي خود را انتقال دهند. حالا مي توان به وسيله يک حساب کاربري، هر دو پلي استيشن را به هم متصل کرد و فايل ها را از کنسول قديمي به جديد انتقال داد.
حتي مي شود تمامي اطلاعات کنسول قديمي را روي يک هارد اکسترنال ذخيره کرد و از طريق آن به نسخه ميان نسلي منتقل کرد. هر دو راه هم سريع هستند و هم کاربردي. اما اينکه چطور اين کار را انجام دهيم، مسئله اي است که در اين مقاله به آن خواهيم پرداخت. پس در ادامه با ديجياتو همراه باشيد.

نکات مهمي که پيش از انجام عمليات بايد به آن ها توجه کنيدپيش از آنکه هر کاري انجام دهيد، چند نکته اي هست که بايد به آن ها توجه کنيد. اول آنکه براي انتقال اطلاعات نيازمند يک حساب کاربري پلي استيشن نتورک هستيد. پس اگر تا کنون حساب کاربري ايجاد نکرديد به سراغ وبسايت پلي استيشن برويد و از آنجا براي ساخت اکانت اقدام کنيد.
علاوه بر اين، بايد از به روز بودن سيستم عامل هر دو پلي استيشن 4 اطمينان حاصل کنيد. چرا که اين ويژگي به تازگي به پلي استيشن ها اضافه شده و در صورت قديمي بودن سيستم عامل به اين امکان دسترسي نخواهيد داشت. پس از به روز رساني سيستم، مي بايست هر دو کنسول را به شبکه متصل کنيد.
البته بايد خاطر نشان کرد که هر دو کنسول بايد به شبکه اي يکسان متصل شوند. با انجام اين روند نوبت به آن مي رسد که کنسول ها را به تلويزيون وصل کنيد. با اين حال، نيازي به اتصال پلي استيشن قديمي به تلويزيون نيست و تنها وصل کردن کنسول جديد به نمايشگر کفايت مي کند.
در کنار تمامي اين مسائل، بايد اين موضوع را بدانيد که هارد کنسول مقصد در حين عمليات انتقال، فرمت مي شود و هر چه روي آن باشد به طور خودکار پاک خواهد شد. پس در صورت وجود اطلاعات مهم روي کنسول مقصد، پيش از انجام هر کاري آن ها را منتقل کنيد.
چطور اطلاعات را بدون نياز به هارد اکسترنال انتقال دهيم؟
در چند سطر بعدي به نحوه انتقال فايل ها ميان دو کنسول پلي استيشن 4 خواهيم پرداخت. اما قبل از هر توضيحي بهتر است بدانيد که از طريق اين راهکار، چه اطلاعاتي را مي شود جا به جا کرد.
با استفاده از اين روش مي توان اطلاعاتي مانند، ديتاي بازي، فايل سيو (Save)، تروفي هاي همگام سازي شده، اسکرين شات و ويديو، پروفايل و پيام هاي دريافت شده را انتقال دهيد. اما بايد بدانيد که رمزهاي عبوري که براي اپ هاي تان در نظر گرفته ايد را نمي توانيد از طريق اين مسير انتقال دهيد.
گفتني ها را گفتيم و حالا نوبت به توضيح نحوه انجام عمليات مورد بحث مي رسد. براي انتقال اطلاعات از يک پلي استيشن 4 به پلي استيشن 4 ديگر بايد به صورت زير عمل کرد:
ابتدا با استفاده از يک حساب کاربري يکسان وارد هر دو پلي استيشن 4 شويد.به تنظيمات پلي استيشن 4 جديد برويد و گزينه «System» را انتخاب کنيد.از منو «System» گزينه «Transfer Data from another PS4» را بيابيد.با ورود به اين منو، دوباره گزينه «Transfer Data from another PS4» را انتخاب کنيد تا پلي استيشن 4 جديد شما به دنبال کنسول قديمي تان بگردد.اگر مراحل را درست انجام داده باشيد، کنسول قديمي تان توسط پلي استيشن 4 جديد شناخته مي شود و وارد صفحه تازه اي مي شويد.حال بايد کليد پاور پلي استيشن 4 قديمي خود را در حدود يک ثانيه نگه داريد تا يک صداي «بيپ» بشنويد. با انجام اين کار، پلي استيشن قديمي تان توسط کنسول تازه شناسايي خواهد شد.سپس اطلاعاتي را که قصد منتقل کردن شان را داريد، انتخاب کنيد.در آخرين قدم، پلي استيشن 4 جديد خود را به عنوان کنسول اصلي برگزينيد.اگر مراحل را درست پشت سر گذاشته باشيد، انتقال اطلاعات به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. گفتنيست که سرعت انتقال اطلاعات نيز به قدرت روتري که کنسول ها به آن متصل شده اند بستگي دارد.
پس هر چه روتر قدرتمندتري در اختيار داشته باشيد، سرعت بيشتري هم نصيب تان مي شود و زمان کمتري صرف مي کنيد. براي درک بهتر توضيحات بالا، مي توانيد از ويديوي زير نيز بهره ببريد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج