Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار ورامین گفت: اقتصاد را باید با ابزار اقتصادی درست کرد و نباید در پرداخت وام ها سخت گیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بور بور عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که با حضور جمعی از روسای بانک ها و ادارات در محل فرمانداری ورامین برگزار شد با تاکید بر انجام اقدامات مناسب در راستای افزایش تولید و رونق اقتصادی گفت: اقتصاد را باید با ابزار اقتصادی درست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوربور با توجه به مهم بودن بانک ها و نقش آن در رونق اقتصادی افزود: همواره این موضوع یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و نقش بانک ها را در رشد اقتصاد حائز اهمیت دانسته و در شعار امسال نیز بر این موضوع تاکید شده است.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی چندین شاخصه دارد اظهار داشت: ایجاد تحرک و پویایی و بهبود شاخص های کلان اقتصادی از شاخصه های مهم اقتصاد مقاومتی است.
معاون مالی فرماندار ورامین تاکید کرد: بانک ها موتور محرک اقتصاد در شهرستان به شمار می روند و به همین منظور بانک ها باید عادلانه در جهت پرداخت منابع مالی گام بردارند.
وی گفت :موضوع اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح های تولیدی و خدماتی در شهرستان مطرح شده و بانک ها نقش ویژه ای در ارائه تسهیلات به مجریان طرح ها دارند که می توانند در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنند .
ایشان با بیان محیا بودن بستر مناسب جهت سرمایه گذاری در شهرستان خواستار فراهم ساختن زمینه های سرمایه گذاری توسط بانک ها گردید .
وی ادامه داد: در پرداخت وام نباید بیش از حد سختگیری کرد و همچنین در جهت رفاه و تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان باید روند زمانی بررسی پرونده ها توسط بانک ها کاهش یابد.
بوربور اظهار کرد: هم افزایی و همگرایی بانک ها شکوفایی و رونق اقتصادی می شود و همچنین رضایت مشتریان از بانک ها اعتماد عمومی را بدنبال خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تولید اشاره کرد و گفت: فعال اقتصادی اگر نیاز اقتصادیش فراهم نشود تولید کاهش می یابد که این امر زمینه ساز ایجاد بزرگترین معزل اقتصادی یعنی رکود می شود.
در پایان این جلسه مدیران بانک های شهرستان از روند پرداخت تسهیلات در بخش های مختلف ، وصول مطالبات معوقه بانک ها و همچنین مسائل و مشکلات خود مطالبی ارائه کردند .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم رئیسی به بانک ها درباره پرداخت این وام ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس‌جمهور گفت: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج و اشتغال مساعدت کنند.

صحبت های رئیسی را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848380 منبع: ایسنا برچسب‌ها کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • دستور مهم رئیسی به بانک ها درباره پرداخت این وام ها | ویدئو
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست