Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ علی اصغرداداش پور عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 300 تن پیله تر از نوغانداران گیلانی خریداری شده است اظهار داشت: خرید پیله تر از نوغانداران استان گیلان تا پایان تیرماه ادامه دارد.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه بیش از 800 تن پیله تر در سطح کشور وارد بازار شده است و این روند ادامه دارد خاطرنشان کرد: بیش از 370 تن از پیله‌های وارد بازار شده در سطح کشور از تولیدات نوغانداران گیلانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش‌پور با تاکید بر اینکه امسال خرید پیله از نوغانداران توسط بخش خصوصی و بیش از قیمت تضمینی از تولیدکنندگان خریداری شده است تصریح کرد: خرید و فروش پیله تر در سطح کشور از سوی بخش خصوصی ،هر کیلو 25 هزار تومان خریداری شده در شرایطی که نرخ خرید تضمینی 18 هزار و 100 تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط موجود بیانگر این است که در سال‌های آینده با توجه به ظرفیت بازار شاهد رویکردهای مطلوبی در جامعه نوغانداری باشیم تاکید کرد: توصیه می‌شود با توجه به افزایش دمای هوا، نوغانداران به نسبت به کنترل دما و اجتناب از برگ دهی گرم توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با تاکید بر اینکه پایگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی نوغانداری استان گیلان در حال حاضر تا پایان تیرماه آمادگی خریداری پیله تر از نوغانداران را دارند افزود: تلاش است در سال آینده با توجه به تقاضای مطلوب گیلانی‌ها در این حوزه، خدمات مطلوبی را در این بخش به نوغانداران ارائه دهیم.

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا

امتداد - طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است