Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در تشریح ویژه برنامه های بسیج دانشجویی ویژه تابستان 96 از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم خبرداد و گفت: جهت تقویت روحیه شادی و نشاط بین جوانان نیز صعود به سبلان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، معین الدین اسدی مسئول بسی دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دانشجو باید در کنار تحصیل علم، فعالیت های سیاسی، علمی و فرهنگی نیز انجام دهد تا در هر زمینه ای که به حضور جوان ایرانی نیاز است به عنوان افسران جوان جنگ نرم و روشنفکر جامعه حضور داشته باشد، به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی در تابستان 96 پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی استان همانند سال های گذشته جهت پر کردن اوقات فراغت دانشجویان بسیجی برنامه های متنوع آموزشی، معرفتی و ورزشی را در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های متمرکز بسیج دانشجویی ویژه تابستان اشاره کرد و گفت: در کنار اجرای دوره های متمرکز خط امام در استان، دانشجویان ممتاز و برگزیده بسیجی نیز به دوره هایی چون طرح ولایت کشوری و شهید چمران نیز اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان از برگزاری اردوهای جهادی در طول تابستان خبرداد و گفت: طبق سنوات کذشته دانشجویان در قالب گروه های جهادی به منظور خودسازی و محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر اردوهای بلندمدت تابستان، برگزاری اردوهای یک روزه جهادی نیز در طول سال پیش بینی شده است.

اسدی در ادامه سخنان خود از اعزام دانشجویان بسیجی به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور در طول تابستان خبرداد و گفت: به منظور تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی، دانشجویان بسیجی به همراه متربیان طرح ولایت مرداد ماه سال جاری به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

وی لزوم تقویت روحیه شادی و نشاط در بین جوانان را یادآور شد و گفت: به منظور عملی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحصیل،تهذیب و ورزش مردادماه سالجاری نیز یک دوره صعود به قله سبلان در نظر گرفته شده تا دانشجویان بسیجی علاوه بر تقویت آمادگی جسمانی با تقویت روحیه شادابی و نشاط با انرژی بیشتری سالتحصیلی را آغاز کنند.

مسئوول بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود از برگزاری جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی،شاهد و ایثارگر استان در پاییز سالجاری خبرداد و گفت:سومین کنگره شهدای دانشجو نیز اواخر آذرماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟