Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز از سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش آثار پویانمایی با حضور گرم کودکان اصفهانی در سینما سپاهان اصفهان همراهبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سومین روز از سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش آثار پویانمایی با حضور گرم کودکان اصفهانی در سینما سپاهان اصفهان همراهبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین روز این جشنواره، سینما سپاهان اصفهان میزبان تعداد زیادی تماشاگر کودک و نوجوان بود که سالن سینما را با شور و اشتیاق خود متمایز از روزهای گذشته کرده‌ بودند.

نخستین قسمت اکران انیمیشن در قسمت آثار پویانمایی با عنوان سلوک قهرمان بوده که این انیمیشن محصول سال2015 کشور روسیه بوده و به کارگردانی مکسیم فدو ساخته شده است.

انیمیشن سلوک قهرمان برای کودکان گروه سنی5تا8 سال بوده که به مدت90 دقیقه اکران شد. این انیمیشن در نوع خود توانست به خوبی علاقه‌مندان به انیمیشن و آثار پویانمایی را برای تماشا به سینما دعوت کند و تفاوت حضور شهروندان اصفهانی با روزهای گذشته احساس می‌‌شود.

موضوع این انیمیشن داستانی غیر اقتباسی از زندگی پسری در جنگل که برای حفاظت جان خود و دیگر دوستانش از دست کفتارها، به گرگ‌ها پناه برده است.

در طول پخش انیمیشن سلوک قهرمان قطع صدا در فاصله‌های زمانی اندک مشاهده می‌شد و همینطور در برخی از قسمت‌های اکران این انمیشن میزان صدای کم بود که سبب نارضایتی عده‌ای از تماشاگران شد.

انیمیشن سلوک قهرمان به صورت دوبله همزمان در سالن سینما سپاهان به سرپرستی محوش افشاری انجام شد.

حضور کودکان دست‌فروش در سالن سینما و در هنگام اکران انیمیشن سلوک قهرمان از نکته‌های جالب در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان است. حضور کودکان دست‌فروش برای فروش اجناس خود در زمان پخش فیلم سبب تعجب حاضران در سالن سینما شد.

مسئولان برگزاری جشنواره حاضر در سالن سینما پیرامون دلیل حضور این افراد در سالن سینما اظهار بی‌اطلاعی کردند.

یکی از مسئولان حاضر در سالن سینما سپاهان به دنبال پیگیری‌های خبرنگار تسنیم پیرامون حضور دست‌فروشان در هنگام اکران فیلم به داخل سالن سینما، گفت: ما افراد را بدون بلیط به داخل سینما راه نمی‌دهیم ولی نمی‌توانیم هر فردی را نیز بازرسی بدنی کنیم.

وی افزود: در صورت مشاهده چنین افرادی به‌طور یقین با آن‌ها برخورد می‌شود ولی امکان تشخیص این افراد در زمان ورودشان به داخل سینما دشوار است.

دومین قسمت از اکران انیمیشن‌ها در حوزه پویانمایی با پخش انیمیشن کوتاه من تنها نیستم به مدت3دقیقه همراه بود. این انیمیشن ساخته امین ملکوتی‌خواه در سال2017 است.

سومین فیلم اکران شده در سومین روز از سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با نام راز پروانه‌ها بود که این انیمیشن محصول داخل و ساخت علی تنهایی است.

انیمیشن رازهای پروانه‌ها به مدت80دقیقه در سینما سپاهان اصفهان اکران شد که این انیمیشن برای مشاهده گروه سنی9تا 15سال است.

کارگردانان فیلم‌های من تنها نیستم و رازهای پروانه‌ها در زمان پخش انیمیشن‌ها در سالن سینما حضور یافتند.

علی تنهایی پیرامون سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که در این جشنواره شرکت کرده‌ام و به نظرم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به خوبی در حال برگزاری است. نکته قابل تأمل در این جشنواره ایجاد بخش ویژه برای شرکت آثار پویانمایی است که امیدوار هستیم مستمر باشد.

وی افزود: تا کنون عوامل جشنواره عملکرد حرفه‌ای از خود داشته‌اند و اصفهان میزبانی بسیار خوبی برای این جشنواره داشته است.

کارگردان انیمیشن رازهای پروانه‌ها پیرامون سطح انیمیشن‌های ایرانی، گفت: انیمیشن در کشور ما به سطح بین‌الملل خود رسیده و این به معنای رشد سینمای در حوزه انیمیشن بوده زیرا با چنین امکانات کمی هنرمندان ایرانی خودشان را در سطح جهان به خوبی معرفی کرده‌اند.

وی افزود: اکنون امکانات در کشور ما به میزان دیگر کشورها جهان نیست ولی مشاهده می‌کنیم که انیمیشن‌های ساخته شده در ایران در سطح جهانی بازخوردهای خوبی داشته و به نظر من با چنین امکاناتی هنرمندان ایرانی نسبت به سایر کشورها بهتر نیز هستند.

به گزارش تسنیم، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از9تا15 تیرماه در اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی