Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران می گوید که تمرینات تیم، جهت آماده شدن در لیگ برتر حدود یک ماه است که آغاز شده است. گچساران زیرساخت خوبی برای کسب میزبانی جام باشگاه های آسیا ندارد.

مهدی آزادمنجیری سرمربی تیم هندبال نفتو گاز گچساران در گفت وگو با ایسنا، در مورد آغاز اردوهای این تیم اظهار کرد: تقریبا ۲۵ روز است که اردوهای این تیم آغاز شده است و بچه ها را برای شروع لیگ برتر آماده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد ترکیب تیم گچساران گفت: در این فصل نیز از همان بازیکنان سال قبل بهره می بریم. تنها چند ملی پوش جوان و نوجوان را دعوت کرده ایم، که به احتمال زیاد دو نفر آن ها را در کنار ترکیب اصلی خواهیم داشت.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: تمام حواس من و بازیکنان این تیم آماده شدن برای لیگ برتر فصل جاری است. کمتر از دو ماه تا آغاز لیگ برتر زمان داریم و همه هم و غم ما آمادگی کامل در این رقابت هاست تا پرقدرت در لیگ حاضر شویم. طبق اعلام فدراسیون رقابت های لیگ برتر چهارم شهریور آغاز می شود.

وی در مورد حضور تیم نفت و گاز گچساران در جام باشگاه ها گفت: تا رقابت های جام باشگاه ها زمان زیادی داریم و قطعا برای ما اکنون لیگ مهمتر است.

آزادمنجیری در مورد کسب میزبانی جام باشگاه ها توسط باشگاه نفت و گاز گچساران بیان کرد: من زیاد در جریان این موضوع نیستم و مسئولان باشگاه بیشتر در جریان هستند. از لحاظ فنی که برای کسب این میزبانی مشکلی نداریم، اما زیرساخت های خوبی در این شهر وجود ندارد. برای کسب میزبانی نیاز به سالن های استاندارد، هتل و امکانات است که فکر نمی کنم این شرایط مهیا باشد. در حال حاضر بیشتر حواس ما به لیگ برتر معطوف است.

به گزارش ایسنا، تیم نفت و گاز گچساران در لیگ برتر دو سال گذشته با سرمربیگری مهران کیخایی به عنوان دومی دست یافت و جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را کسب نمود. در حال حاضر هدایت این تیم به عهده مهدی آزادمنجیری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال