Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گسترش روزافزون تکنولوژی و فناوری در جهان بدون هیچ درنگی در حال پیشرفت است و این روند تاثیرات زیادی را بر روی صنایع مختلف داشته است. کارخانه‌ها با استفاده از ربات‌های هوشمند توان تولید خود را افزایش داده‌اند. حضور فعال تکنولوژی و پیشرفت آن در صنایع سبب افزایش کیفیت و مدرن شدن خطوط تولید در سراسر جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از صنایعی که بیشترین تاثیر را در بازارهای تکنولوژی دریافت کرده است صنایع تولید کننده وسایل نقلیه و قطعات جانبی آن است.

بازارهای هدف خودروسازان در جهان برای تامین نیازهای مشتریان تولیدکنندگان را مجبور به ارائه مدل‌های مدرن و هوشمند کرده‌اند. تولیدکنندگان نیز در پاسخ به این نیاز هرساله محصولات جدیدی را برای طرفداران برندهای مختلف معرفی می‌کنند.

زیباتیرن موتورسیلکت‌های جهان

در میان وسایل نقلیه مختلف موتورسیکلت از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. موتورسیکلت به دلیل سرعت و دورماندن از ترافیک مورد توجه همگان قرار گرفته است. اما تولید کنندگان این وسیله نقلیه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا دیگر تنها به عنوان وسیله ساده‌ای برای حمل و نقل مورد توجه نیست بلکه برند‌های تولیدکننده موتورسیکلت از نمونه‌های هوشمند و لوکسی برای راحتی مشتریان خود رونمایی کرده‌اند.

در ویدئوهای زیر 5موتورسیکلت لوکس و فوق هوشمند که در آینده نزدیک راهی بازار‌های فروش می‌شود را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

5موتور سیکلت هوشمند جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می‌شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت:  این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند