Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را به پایگاه های تابستانی جذب کنیم، ناگزیر باید از روش های نوین استفاده کنیم و از سنت گرایی پرهیز نمایم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، بهروز نصیری بیان داشت که حضور و همکاری تمامی نهادهای فرهنگی به خصوص تشکل های دانش آموزی در اجرای هر چه بهتر برنامه ها در پایگاه های تابستانی بسیار مهم و مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری ضمن اشاره به نام گذاری سال 96 که توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری گردیده، زمینه سازی برای دانش آموزان جهت استفاده از اوقات فراغت به نحو مطلوب و با میل و اشتیاق باطنی و توام با لذت و نشاط از اهداف آموزش و پرورش می باشد، اظهار کرد: انتظار می رود دانش آموزان با حضور در برنامه های اوقات فراغت نسبت به دانسته ها، علایق و مهارت های دست یافته، اهتمام ورزند و در کنار آن علاقه، استعداد و توانایی خویش را در زمینه های فرهنگی، هنری و اجتماعی ارزیابی کنند.وی همچنین با بیان این که نهادها و سازمان های مرتبط با اوقات فراغت بایستی امکانات خود را بگونه ای بسیج کنند تا دانش آموزان استفاده بهینه را از پایگاه ها داشته باشند، تصریح کرد: ایجاد محیط شاداب و همچنین استفاده از امکانات به روز می تواند در جذب دانش آموزان به پایگاه های تابستانی کار ساز باشد.مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری همچنین از بالا بردن کیفیت پایگاه های تابستانی خبر داد و یادآوری نمود: به جای اینکه پایگاه های متعدد با امکانات کم ایجاد کنیم، ایجاد پایگاهی با کیفیت بالا باید مد نظر قرار گیرد.این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت های تابستانی همچون سال گذشته؛ خود گردان می باشد با تاکید برعدم موازی کاری درارگانها برای کلاس های اوقات فراغت ،خاطر نشان کرد که در تابستان 96 از پتانسیل پژوهش سرا جهت تقویت مدارس می توان استفاده کرد.نصیری با اشاره به فعالیت رسمی مراکز تابستانی از اول تیرماه، اظهار کرد: فعالیت این مراکز تا 7هفته ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است