Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «فریاد آرامش» نام اثری از «سیامک خواهانی» در فضایی از موسیقی پاپ ایرانی که مشتمل بر ۱۳ قطعه با نام‌های «قصه دل»، «رقص شکوفه‌ها»، «تلنگر»، «کلید»، «پلک»، «شب پاییزی»، «شب برفی»، «.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»، «تهاجم»، «غبار»، «رویای گمشده»، «ضربان» و «هشدار باد»، است.

تنظیم قطعات ساخته شده این اثر را «نینف امیرخاص»، «شهاب حسینی» و «علی اسماعیلی» برعهده داشته‌اند و «آرش سعیدی»، «فرزاد فخرالدینی»، «آیدین نظمی»، «سیامک خواهانی»، «پیمان جوانمرد»، «نینف امیرخاص»، «فیروز ویسانلو» و «علی اسماعیلی»، به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

خواهانی یکی از اعضای اصلی گروه موسیقی آریان بوده و در فیلم «سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی، حضور داشته است.

آلبوم موسیقی پاپ ایرانی «فریاد آرامش» اثر «سیامک خواهانی»، ازسوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نوخسروانی باربد»، روانه بازار موسیقی کشور شد و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین خرید و دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes. com»، امکان پذیر است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد

حضور دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت شب گذشته گروه موسیقی «تال» مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند با حضور در کنسرت گروه تال به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

کنسرت گروه «تال» شب گذشته یکشنبه 26 فروردین 1402 برای دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

فرج علیپور «عاشقانه‌های تال» را می‌خواند / اجرای موسیقی لُری و لکی

فرج علیپور هنگام معرفی علیرضا بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گفت: «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.
فرج علیپور که از مشاهیر موسیقی لرستان است در این کنسرت با تک نوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد