Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن مقانلو درمورد عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت:شرایطی که در تکواندو حاکم شده به دلیل حاشیه هایی است که در سال های اخیر وارد این رشته شده است و اگر تیم ملی در ریو نتیجه می گرفت خیلی ها فراموش می شدند بنابراین حاشیه ها را ایجاد کردند تا ملی پوشان به توانایی ها خود شک کنند و انسجام خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقانلو افزود: مهمترین قدم فرهنگ سازی در تکواندو است تا حاشیه ها کمتر شود.در تمام دنیا پتانسیل برای این ورزش وجود دارد و ایران توانسته بود با برنامه ریزی حرکت کند و به نتیجه برسد اما حاشیه ها باعث شکست تکواندو شد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو دربارهاحتمال تغییر در کادر فنی این تیم بیان کرد: تیم ملی در سال 2015 از 8 مدال طلا توانست سه مدال را کسب کند اما خیلی از افراد این موفقیت را ندیدند و گفتند که تیم ملی به دلیل لیگ قوی و پتانسیل خوب عنوان قهرمانی حهان را بدست آورده است.

وی در ادامه اظهار داشت: خیلی از افراد خوشحال هستند و به نظرم به نوبت برای مربیگری تیم ملی امتحان بدهند تا متوجه شوند تنها پتانسیل تکواندوکاران و لیگ برای موفقیت کافی نیست.در حال حاضر نوبت مدعیان است که برای سرمربیگری وارد شوند.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در مورد عملکرد ضعیف عاشورزاده و مردانی عنوان کرد: در جریان تمرینات این بازیکنان نیستم و نمی توانم نظر قطعی بدهم اما از هر ورزشکار باید بر اساس مدال هایی که بدست می آورد باید انتظار داشت و سطح توقع از این دو تکواندوکار بسیار بالا است.

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته کسب مدال تبدیل به وظیفه شده بود و قدردانی از بازیکنان صورت نمی گرفت و همین باعث شد که امروز شاهد حذف های زود هنگام ملی پوشان صاحب نام تکواندو در مسابقات جهانی باشیم.

مقانلو درباره فشار روانی بر روی ملی پوشان و تیم گفت: بارها بازیکنان در صفحات مجازی مدعی اتحاد و انسجام تیم بودند و از شزایط خوب روانی صحبت می کردند پس مطرح کردن فشار روانی صحیح نیست. باید پذیرفت از زمانی که مسابقات گرندپری وارد تکواندو شد دنیای این رشته ورزشی متحول شد.

وی در ادامه بیان کرد: دنیای تکواندو متحول شده است و چون مربیان ما مسابقات بین المللی را تجربه نکردند هر بازی و رقابت را شگفتی ساز مطرح می کنند که اشتباه است.در حال حاضر تمام دنیا بر روی تکواندو سزمایه گذاری کردند و به دنبال کسب مدال جهانی و المپیکی این رشته هستند و اگر تلاش نکنیم تکواندوی ایران با شکست های بیشتری مواجه خواهد شد.

مقانلو اظهار داشت: متاسفانه با پررنگ کردن تیم جمهوری آذربایجان فشار روانی برای ملی پوشان و تیم درست کردند در حال حاضر تمام دنیا برای این رشته تلاش می کنند و به جای تمرکز بر روی یک تیم، باید تمام تیم ها را شناسایی و بر روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: باید حاشیه ها را کم کنیم تا بتوانیم در المپیک توکیو نتیجه بگیریم.تنها انتقاد به عملکرد تیم کمک نمی کند نیاز به همدلی و برنامه ریزی صحیح داریم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!