Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون رييس جمهوري و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، در دو نامه‌ جداگانه، اسامي روستاهاي منتخب طرح ضربتي توليد و اشتغال را در اين دو استان به استانداران سمنان و البرز ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، در اين نامه‌ها زهرا احمدي‌پور، معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، اسامي روستاهاي «ورده» و «کرکبود» را به سيدحميد طهايي، استاندار البرز، و روستاهاي «ابر» و «چاشم» را به محمدرضا خباز، استاندار سمنان، ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن اين نامه‌ها آمده است:
«با عنايت به نام‌گذاري سال 1396 به‌عنوان ”اقتصاد مقاومتي: توليد و اشتغال“ از طرف مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) و عزم دولت تدبير و اميد در جهت اشتغال و رفع محروميت از روستاهاي کشور و با توجه به اهداف سند چشم‌انداز 1404 و برنامه ششم توسعه، اين سازمان طرحي را تحت‌عنوان ”طرح ارزيابي ظرفيت و توليد اشتغال“ در روستاهاي مستعد با هدف رونق کسب‌وکار محلي و ايجاد اشتغال پايدار در روستاهاي هدف‌گردشگري در دستورکار قرار داده است. در همين راستا، کارشناسان ستادي و استاني اين سازمان در قالب 13 گروه از سه حوزه ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به بازديد و ارزيابي ميداني از 78 روستاي کشور از تاريخ 26 لغايت 31 فروردين‌ماه سال 1396 اقدام نموده‌اند.
اقدامات اجرايي براساس ظرفيت مشترک دستگاه‌هاي مرتبط شامل وزارت کشور، سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، بنياد مسکن و... صورت خواهد گرفت. ازاين‌رو، ضرورت هماهنگي از طرف جنابعالي بين دستگاه‌هاي مرتبط به‌منظور تسريع در اجراي طرح، موردانتظار است.»


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره

 سرهنگ مهدی داور گفت: دو نفر حفار غیر مجاز که در صدد حفاری در محوطه شناسایی شده میراث فرهنگی در گرمدره بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.
وی افزود: تمام ادوات حفاری، یک قبضه سلاح گرم به همراه دو عدد خشاب و مقادیر قابل توجهی فشنگ کشف و ضبط شد. 
او با اشاره به اینکه تجهیزات کشف شده و متهمین در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند، اظهار کرد: هموطنان می‌توانند هرگونه تعدی به میراث فرهنگی را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن‌های ۰۲۶۳۲۸۲۹۱۱۸ با فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان البرز در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود