Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۵، ضمن کشف تخلفاتی همچون « پرداخت دو میلیارد وام بدون کارمزد» از « ۱۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال سوء جریان در معاملات دولتی» جلوگیری کردند.

به گزارشقدس آنلاین، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۵ بر اثر اقداماتی که انجام دادند، ضمن جلوگیری از ۶۰ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال فرار مالیاتی، ۸۹۷ میلیارد ریال رشوه را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرداد وجوه به مبلغ ۹۴۵ میلیارد ریال، جلوگیری از عدم‌النفع دولت به مبلغ ۳ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال و وصول مطالبات دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های خصوصی به مبلغ ۳۶۹ میلیارد ریال از جمله اثربخشی‌های اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۵ بوده است.

همچنین این سازمان در سال گذشته، ضمن استرداد بخشی از مبالغ دریافتی حقوق نامتعارف برخی مدیران، از انحراف قانون تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه از مسیر قانونی با وجود فشارهای سیاسی و محلی جلوگیری کرد.

بازگشت سهام ۱۹ درصدی وزارت نیرو در شرکت مهاب قدس به دولت، جلوگیری از انعقاد قراردادهای بین‌المللی که در دوره پساتحریم، تفاهم‌نامه آن منعقد شده است، جلوگیری از واگذاری اموال و املاک سازمان تعاون مصرف شهر و روستا به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به خاطر مغایرت با قانون و جلوگیری از ارزان فروشی سنگ آهن، جلوگیری از تخریب، تصرف، تغییر کاربری اراضی دولتی، خلیع ید و رفع تصرف از اراضی دولتی به میزان ۱۰ هزار هکتار از دیگر اثربخشی‌های اقدامات سازمان بازرسی در سال گذشته بوده است.

همچنین این سازمان در سال ۹۵ انواع تخلفات را کشف کرده که از آن جمله می‌توان به فروش املاک به مدیران تا ۵۱ درصد کمتر از نرخ کارشناسی، پرداخت رشوه، پرداخت ۲ میلیارد وام بدون کارمزد و خرید ۲۳۱ هزار و ۱۱۱ متر زمین به مبلغ ۱۹ میلیارد ریال بدون تملک در سال ۱۳۸۷ اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص

به گزارش خبرنگار مهر شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) با افت ۲۰۱۴۴ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، فولاد و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، وامید و نوری از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فجهان، ودی و غصینو نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6090965 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان