Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

با تصویب هیئت وزیران، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات وارده به تأسیسات و خطوط راه ­آهن ناشی از وقوع حادثه ریلی هفت‏‌خوان استان سمنان و تجهیز و ارتقای ایمنی خطوط راه ­آهن اختصاص یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاهاطلاع رسانی دولت،هیئت وزیران به ریاست حجت­ الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس­ جمهوری،تشکیل جلسه دادو طی آنبا تصویب هیئت وزیران، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات وارده به تأسیسات و خطوط راه ­آهن ناشی از وقوع حادثه ریلی هفت‏ خوان استان سمنان و تجهیز و ارتقای ایمنی خطوط راه ­آهن اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنینهیئت وزیران در این جلسه با اضافه شدن تعداد ۱۱۴ قلم کالا به فهرست کالاهای خارجی مشابه تولید داخلی دارای ممنوعیت خرید توسط دستگاه­ های دولتی موافقت کرد.

اعضای دولت در ادامه جلسه، به بحث و بررسی درخصوص لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری و گزارش سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این خصوص پرداخته و مواردی از آن را تصویب کردند.

دولت در ادامه مجوز مشارکت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپو (۲۰۱۷) میلادی در کشور قزاقستان توسط شرکت سهامی نمایشگاه ‏های جمهوری اسلامی ایران تا سقف هزینه مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل منابع مصوب داخلی را صادر کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه