Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس رجمهور گفت: باید به دنبال طرح‌هایی باشیم که هم ترکیه هم عراق و هم ایران سود ببرند؛ نمی‌توان در این منطقه به گونه‌ای رفتار کرد که یک کشور از سرچشمه‌های آب منتفع شود و دیگران را محروم کند و فکر کند آینده‌ای مطمئن برای مردم خودش خواهد داشت. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز (دوشنبه) طی سخنانی در همایش سراسری مقابله با گرد و غبار اظهار کرد: امروز اگر هر قدرت یا ابرقدرتی زندگی دیگری را تهدید کند اول زندگی ملت خودش را تهدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان دیوارکشی
وی ادامه داد: امروز دوران دیوارکشی‌ها پایان یافته است و اگر رهبران برخی از کشورهای تازه به دوران رسیده به فکر دیوار افتاده‌اند امروز آن دوران سپری شده است.روحانی تصریح کرد: ما باید دست به دست هم بدهیم نه دستها را قطع کنیم؛ ما باید در کنار هم قرار بگیریم نه از هم فاصله بگیریم . ما باید با احترام به حقوق دیگران، حقوق ملت خود را حفظ کنیم نه فکر کنیم باتهدید دیگران می‌توانیم حقوق خودرا حفظ کنیم.رئیس جمهور افزود: اگر عربستان در چنین فکری است خطا می کند؛ اگر آمریکا در چین فکری است اشتباه می‌کند؛ از اسرائیل نام نمی‌برم که همه زندگی سیاسی‌اش خطا و غلط و اشکال و تجاوز بوده است.وی بیان داشت: تنها راه برای زندگی مسالمت آمیز در منطقه حساس غرب آسیا و خاورمیانه وهمه جهان سیاست برد- برد است؛ باید به همدیگر کمک کنیم؛‌ باید در کنار هم قرار بگیریم.سیاست برد - برد
رئیس رجمهور با بیان اینکه در بحث محیط زیست نیز باید از سیاست برد – برد استفاده کنیم گفت: ما باید به دنبال طرح‌هایی باشیم که هم ترکیه هم عراق و هم ایران سود ببرند؛ نمی‌توان در این منطقه به گونه‌ای رفتار کرد که یک کشور از سرچشمه‌های آب منتفع شود و دیگران را محروم کند و فکر کند آینده‌ای مطمئن برای مردم خودش خواهد داشت.روحانی افزود: ما ا مروز راهی نداریم جز اینکه همدیگر را یاری کنیم؛ در جمهوری اسلامی ایران در طول دهه‌های گذشته 7.5 میلیون هکتار از بیابان‌های ما کنترل شده و تا حد زیادی مهار شده وبیابان زدایی صورت گرفته است اما در عین حال همچنان بیش از دو میلیون هکتار ازبیابان‌های ما به سبب منشاء گردو غبار بودن برای کشور ما خطرناک است.وی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران هم اقدامات لازم در درون سرزمین خود را ضروری می‌داند واین راه را ادامه خواهد داد؛ دریاچه‌ها، تالاب‌ها و مهار بیابان.در حال تکمیل است..

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

دیگر خبرها

  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران