Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:51:51 GMT

استعدادهای درخشان نی ریز رو به انحلال

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۸۳۸۷۷

استعدادهای درخشان نی ریز رو به انحلال

شنیده ها حاکی از این است که مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان نی ریز رو به انحلال قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان شهرستان نی ریز رو به انحلال قرار دارد.

با پایان یافتن فصل امتحانات دانش آموزان، مدارس فوتبال نی ریز چندی پیش فعالیت خود را از سر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما به گفته رئیس هیئت فوتبال شهرستان، تنها مدارسی که دارای مجوز رسمی باشند و همچنین مجوز آنان تمدید شده باشد، اجازه فعالیت دارند.


یکی از مدارس فوتبال که مجوز آن فاقد اعتبار می باشد، مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان است که فصل قبل در رقابت های لیگ برتر استان، هم امتیاز با تیم قهرمان و به علت تفاضل گل کمتر، در رده دوم جدول قرار گرفت.


حال با وجود رایزنی های مسئول این مدرسه فوتبال با مهدی اعیان منش رئیس هیئت فوتبال مبنی بر ادامه فعالیت های این مدرسه، به نظر می رسد این گفتگوها راه به جایی نبرده و اعیان منش بر تمدید مجوز مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان تأکید کرده است.

شنیده ها حاکی از این است گفتگو بین مسوولان مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان و رئیس هیئت فوتبال نی ریز بر سر مسائل و مشکلات مالی این باشگاه بوده است، که در نهایت اعیان منش تعطیلی و انحلال این مدرسه فوتبال را پیشنهاد داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری کلاس‌های تخصصی تلاوت قرآن در سیزدهمین طرح ملی شباب الرضا آغاز شد.

از سال ۱۳۹۱ طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوان در مشهد توسط مؤسسه صراط برنامه‌ریزی شد و با حمایت معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، در کشور فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از ۱۳ سال از آغاز طرح ملی تلاوت «شباب الرضا (ع)»، این فعالیت در سراسر کشور اجرا می‌شود.

طی این طرح، دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران ۸ تا ۱۵ سال مخاطب این طرح هستند و در دوره‌های دو ساله در سه سبک منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط، استعدادیابی شده و در زمینه حفظ، مفاهیم قرآن و تلاوت در این طرح رشد کرده و به رده‌های بالاتر دست می‌یابند. قرآن‌آموزان برای فارغ‌التحصیل شدن در این طرح، باید طی ۶ سال در این طرح حضور داشته و به نحو احسن فعالیت خود را انجام دهند که طی این ۱۳ سال هزاران نفر از این طرح فارغ‌التحصیل شده‌اند.

البته تلاوت در این طرح در سه سطح برگزار می‌شود که این سه سطح شامل مساجد و محلات، کشور و بین‌المللی است.

در کنار طرح‌های تلاوت، رقابت‌هایی برای قرآن‌آموزان طراحی شده است که «شوق تلاوت» نامیده می‌شود، در این طرح، استعدادهای قرآنی گرد هم جمع می‌شوند و آموزش آنها یکسان و منظم است. این طرح در قالب کشوری صورت می‌گیرد و تمامی استعدادهای ویژه از استان‌های مختلف را شامل می‌شود. ضمن اینکه هر ساله تعدادی از این استعدادهای ویژه، بعد از رقابت، برای کسب جایزه و رشد بیشتر به عتبات عالیات و… سفر می‌کنند. همچنین این نخبگان ویژه به کشورهای پاکستان، عراق، سوریه و لبنان نیز می‌روند.

کد خبر 6056480 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • شروع درخشان لژیونر استقلالی در اروپا
  • ورود درخشان عارف غلامی به لیگ جدید
  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • کلاسهای تخصصی تلاوت قرآن برگزار می شود
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • انحلال شورای شهر نسیم شهر در دست بررسی/تصمیم با وزارت کشور است
  • مدیرعامل سابق پرسپولیس به دستور یک وزیر حذف شد!
  • آینده درخشان سلسته با داروین نونیز
  • تمدید روز‌های درخشان قایدی در امارات
  • (ویدئو) اجرای درخشان هادی چوپان در استیج بیرمنگام