Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای بررسی وضعیت تعرفه‌ای انجمن بیهوشی کشور خبر داد.

به گزارشقدس آنلاین، محمد حسین قربانی در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی طرح مدیریت واحد شهری که بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان آن را امضا کردند و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به عنوان کمیسیون فرعی به اظهار نظر در این زمینه پرداخت که تصمیم گرفته شد این موضوع تا نشست بعدی، مراعا گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لایحه دولت در زمینه وزارت ورزش و واگذاری برخی اختیارات به این وزارتخانه از دیگر موارد مطروحه در این کمیسیون به شمار می رفت که با توجه به اینکه دولت این لایحه را پس گرفته است لذا این موضوع نیز از دستور کار خارج شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: طرح تعیین تکلیف اعضای هیات علمی دانشگاه غیردولتی و دانشگاه آزاد از دیگر موارد مطرح شده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود؛ درحال حاضر اگر استادی در دانشگاه غیر دولتی یا دانشگاه آزاد ۲۰ تا ۲۵ سال خدمت کند هیات امنای این دانشگاه ها می توانند بدون هیچ گونه آینده نگری می تواند این استاد را بیرون کنند حال نگاه طراحان این طرح آن بوده تا حداقل قانون کار برای افراد مورد توجه قرار گیرد اما کلیات آن در کمیسیون بهداشت و درمان رد شد.

وی افزود: رسیدگی به دغدغه‌های انجمن بیهوشی کشور نیز مطرح شد با توجه به اینکه دولت در حلقه خدمات پزشکی ۲۵ درصد ارزش نسبی تعرفه انجمن بیهوشی را کاهش داده که موجب نگرانی ۴ هزار نفر از این افراد شده است درحالی که این گروه ها نقش موثری در سند تحول سلامت دارند، قطعا کمیسیون بهداشت این موارد را با دقت بررسی می کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به خانه ملت گفت: حال کمیته ای به ریاست اکبر ترکی عضو این کمیسیون تشکیل شد، این مهم بررسی شده و در نهایت کمیسیون از شورای عالی بیمه درخواست کرده تا مشکلات افراد رفع شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایرج دست نشان با اشاره به اینکه  به تمامی پرونده های  تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای  شده است؛ افزود: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل برای رسیدگی به  کمیسیون های حقوقی ارسال شده که همه پرونده ها به منتج به صدور رای شده اند.

 این مقام مسئول یاد آور شد: در طی سال گذشته تعداد پرونده های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده ها رای نهایی صادر شد لذا از نظر تعداد پرونده تشکیل شده  در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهش را شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: در مجموع گشت های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط همکاران ساعی این مجموعه، ۵۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته اند.

 دست نشان خاطر نشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی  و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت  بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود