Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد یوسف امینی گفت: در راستای اجرایی کردن طرح دولت الکترونیک و همچنین تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه و وقت، تسهیل و تسریع خدمات مورد نیاز چاپخانه‌ها و واحد‌های وابسته کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سامانه جامع چاپ فعال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از اول مرداد ماه فعالیت‌های مربوط به چاپخانه‌ها صرفا از طریق این سامانه قابل انجام است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با دعوت از فعالان این حوزه گفت: این فعالان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل چاپ و نشر به آدرس: http://irprint.farhang.gov.ir نسبت به ثبت مشخصات واحد لیتوگرافی، چاپ و عملیات تکمیلی (صحافی) خود اقدام کنند.

امینی افزود: چاپخانه داران در صورت نیاز به هرگونه توضیح می‌توانید با شماره‌های ٣٨٥١٢٦٣٢ و ٣٨٥١٣٢٩٤، واحد سامانه جامع چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تماس بگیرند.

وی گفت: متقاضیان جدید تاسیس چاپخانه نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مربوطه و ورود به سامانه جامع چاپ و انتخاب بخش متقاشی جدید، فرم‌های مربوط به کلمه کاربری و رمز عبور را پر کرده و پس از تایید کارشناس مربوطه، می‌توانند وارد کارتابل خود شده و فرم‌های تقاضای واحد چاپی را تکمیل نمایند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: متقاضی پس از اعلام تقاضا، توسط پیام کوتاه و ایمیل در جریان روند اداری تقاضای خود قرار خواهد گرفت.

در این سامانه کلیه فرایند‌های مربوط به واحد‌های چاپی در ۴ سرفصل تاسیس، نقل و انتقال، ورود و ترخیص، صادرات و امورچاپی دسته بندی شده است.

انتهای پیام//ف. ج
آغاز فعالیت سامانه جامع چاپ دذر خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است

ناصر چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد بزرگترین سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی است اظهار کرد: پنج هزار واحد مسکونی در این سایت احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد از واگذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین از این سایت به متقاضیان دارای شرایط بر اساس قرعه‌کشی خبر داد و افزود: در این زمین‌ها که هر قطعه به دو نفر واگذار شده است در مجموع دو هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد در ۱۲ سایت در حال اجرا است گفت: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون)، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن گناباد ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

کد خبر 6089779

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی