Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- نزدیکان ناطق نوری به دنبال شهردار شدن آخوندی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، نزدیکان و تیم نزدیک به علی اکبر ناطق نوری رایزنی های گسترده ای را جهت انتصاب عباس آخوندی به عنوان شهردار تهران آغاز کرده اند.

حتی یکی از بزرگان این تیم در تماس با رئیس دولت اصلاحات خواستار فشار بر اعشای شورای شهر برای انتصاب آخوندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دولت اصلاحات از تماس گیرنده خواستار ارایه برنامه از سوی آخوندی شده و حتی گفته است جلسه ای حضوری وی را ببیند اما افراد نزدیک به حزب منحل شده مشارکت تصریح کرده اند که رئیس دولت اصلاحات، تیم ناطق نوری را سر کار گذشاته است.

گفته می شود عباس آخوندی گزینه مورد تایید حسن روحانی نیز هست.

افراد نزدیک به حزب منحل شده مشارکت و همراه با رئیس دولت اصلاحات، معتقدند نبایستی بگذاریم از کارگزاران و حلقه اعتدال شهردار تهران شود.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی یکی از باجناق های علی اکبر ناطق نوری است. یکی از نمایندگان مجلس در روزهای رای اعتماد به وزرا به این موضوع اشاره کرد و آخوندی را سهم ناطق نوری در دولت روحانی خوانده بود.

آخوندی در سال 1361، معاونت سیاسی وزیر وقت کشور ناطق نوری را عهده دار بود و در دولت دوم هاشمی رفسنجانی نیز به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی فعالیت کرده است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین