Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک گفت: مدارس و دانشگاه‌های ما میادین و مرزهای اصلی خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و غفلت از این موضوع خسارت‌های غیر قابل جبرانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت‌و‌گو با خبرنگارآفتاب ری، اظهار داشت:مدارس و دانشگاه‌های مامیادین و مرزهای اصلی خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و لذامسئولان باید به مسئله فرهنگی و آموزشی توجه ویژه ای داشته باشند چرا که غفلت از این موضوع قابل جبران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا بیان اینکه اخیرا شاهدانواع تهاجم ها از جمله تهاجم فرهنگی هستیم، گفت: سند 2030 از جمله مواردی است که آموزش ما را نشانه گرفته است و لازم است دستندرکاران جدیت بیشتری نشان بدهند.

اسماعیلی با اشاره به موضوع برجام و بدعهدی های آمریکا تصریح کرد:همانگونه که خسارات برجام قابل جبران نیست، اشتباهات 2030 نیز با عذرخواهی حل نخواهد شد چرا که دشمن قسم خورده ما اهداف شومی را دنبال می کند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: امروز در سایه غفلت برخی مسئولان یک حرکت ناصحیحدر فضای فرهنگی به وجود آمده است که برای رفع آن باید صاحب نظران، تصمیم گیرندگانو کسانی که فرمان حرکت فکری دست آنهاست گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری باشند.

اسماعیلی با تاکید بر این کهاشتباهات گذشته نبایدتکرار شود، گفت: در مراحل آغازین به فرامین و رهنمودهایمقام معظم رهبری توجه نمی کنند و به مسائلی ورود پیدا می کنند که مثل برجامخسارتهایش باتوجیهات اینها جبران نمی شود.

وی با اشاره به تحریم های جدید که علیه ایران اعمال شده، اظهار داشت: موضوع تحریم مسئله جدیدی نیست. از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنی با جمهوری اسلامی آغاز شده است امانکته مهم این است کهاخیرا این موارد را گستاخانه مطرح می کنند.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه امروز بهبرخی عوامل و عناصر داخلی امیدوار شده اند، گفت: عده ایروزنه و فرجه دست دشمن می دهند و باعث گستاخی بیش ار حد آنها شده اند.

اسماعیلی با اشاره بهاقتدار موشکی سپاه پاسداران، تصریح کرد:در روزهای اخیر شاهد اقتدار و صلابت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بویم که شکوه بسیار بی بدیلی به نظام جمهوری اسلامی داده و بر قدرت ملی افزوده شد و دوست و دشمن تحسین کردند.

وی اضافه کرد:توقع افکار عمومی این است که مسئولان کلان نظام و به ویژه دولتمردان به عوامل اقتدار نظام که مهمترینش ولایت است و عناصر تشکیل دهنده قدرت ولایت یعنی سپاه پاسداران و بسیجیان سلحشور معتقد باشند و به آرمانها، ارزشها و فرمایشات و منویات رهبری پایبند باشند.

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: مهمترینعبرت ها و درس هایی که از حضور باشکوه مردم در صحنه های مختلف مانند روز قدس باید گرفت، تبعیت و اطاعت مسئولان نظام از صدر تا ذیل از فرمایشات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن منویاتایشاندر عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟