Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ذاکری روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پزشک نیکوکار این اقدام را به مناسبت دومین سالروز فوت پدر نیکوکارش که خیرات زیادی در این شهرستان داشته، انجام می دهد.
وی بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم تمامی امکانات، تجهیزات، فضای لازم، پزشک و دستیار در اختیاراین جراح خیر قرارمی گیرد.
ذاکری گفت: براساس برنامه زمانبندی شده این پزشک خیر در روزهای 12 تا 14 تیرماه جاری در مرکز جامع سلامت حضرت فاطمه (س) شهر دیلم به عموم و 15 تا 17 تیرماه در همین مرکز ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارایه معرفی نامه از این نهادها به مراجعه کنندگان خدمت رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روزهای 18 تا 19 تیرماه جاری نیز این پزشک خیر در مرکز جامع سلامت شهید حسنی زاده بندر امام حسن این شهرستان برای مراجعه کنندگان خدمات ارایه می دهد.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دیلم اظهارکرد: مرکز جامع سلامت روستای سیاهمکان در 20 تیرماه و خانه بهداشت روستای عامری در 21 تیر از دیگر مراکز پیش بینی شده برای خدمت رسانی این پزشک خیر است.
وی گفت: این پزشک خیر در روستاهای عامری و سیاهمکان در یونیت سیار دندانپزشکی مجهز، خدمات لازم را به بیماران ارایه خواهد کرد.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
7215/6164**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین حسنی مدیرعامل خیریه نورآوران سلامت گفت: کلینیک سیار نورآوران سلامت در بخش‌های دندانپزشکی و چشم پزشکی تا تیر ماه امسال در بخش عمارلوی شهرستان رودبار دایر است و مردم ابن بخش در مدت استقرار این کلینیک سیار می‌توانند از خدمات پزشکان، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: قرار است به زودی، اتاق عمل این کلینیک هم برای بیمارانی که نیاز به عمل جراحی داشته باشند راه اندازی شود.

مدیر عامل خیریه نورآوران سلامت همچنین گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار بیمار از ۲ هزار متخصص چشم پزشکی، اپتومتری و دندانپزشکی این کلینیک سیار، در ۷۰ سفر استانی، خدمات درمانی رایگان دریافت کرده اند.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • بیماری‌های دهان و دندان یکی از شایعترین بیماری‌های غیرواگیر است
  • راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه