Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد مسکن از پرداخت تسهیلات ۸ تا ۱۵ میلیون تومانی تکمیل واحدهای مسکن روستایی از امروز توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: سود این تسهیلات ۴ درصد و بازپرداخت آن ۳۶ تا ۶۰ ماه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا تابش در مراسم امضای تفاهمنامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد:‌در مذاکراتی که با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران داشتیم به دنبال دستیابی به مدلی بودیم تا بتوانیم بر اساس آن علاوه بر مصوبات دولت در رابطه با وام مسکن روستایی، تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای را نیز در اختیار روستاییان برای تکمیل و ساخت واحدها مسکونی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این تسهیلات برای افرادی است که نمی‌توانند از منابع بانکی برای نوسازی و بازسازی استفاده کرده یا وام کنونی برای آنها کافی نیست، افزود: با سپرده‌گذاری منابع بنیاد مسکن در بانک قرض الحسنه مهر ایران،‌ بانک معادل دو برابر آنرا با معرفی بنیاد مسکن به متقاضیان تسهیلات با کارمزد 4 درصدی پرداخت می‌کند.

وی با بیان این‌که امروزه وام با سود 4 درصدی در سیستم بانکی کشور خیلی کم پیدا می‌شود، تصریح کرد:‌ در گام اول 45 میلیارد تومان برای 9000 مسکن روستایی تسهیلات 8 تا 15 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

رییس بنیاد مسکن با یادآوری این که بازپرداخت این تسهیلات 36 تا 60 ماهه است در پاسخ به تسنیم درباره وثائق این بانک اظهار کرد: وثائق این تسهیلات به عهده بانک است و ما در این مسئله دخالت نمی‌کنیم، اما یکی از وثائق می‌تواند سفته‌های زنجیره‌ای باشد.

تابش تاکید کرد: بر اساس توافق صورت گرفته بلافاصله پس از امضای تفاهمنامه، تسهیلات از روز اول (امروز) توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲