Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، مرکز توسعه هنرهای تصویری استان های سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور کشف استعداد فیلمسازی جوانان مناطق مختلف کشور پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» را در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر سال گذشته برگزار کرد که در حال حاضر10 استعداد منتخب این کارگاه ها در اردوی یک هفته ای زیبا کنار در حال پرورش و آموزش توسط اساتید مهمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برپایه این خبر، اردوی آموزشی یک هفته ای به منظور آموزش و ایجاد هماهنگی میان 10 استعداد منتخب برپاشده و قرار است در این اردو هر یک برای پرورش و هماهنگی برای ساخت فیلم مشترک با یکدیگر آموزش ببینند. در این راستا، این اردو میزبان 3 استاد میهمان می باشد و قرار است این اساتید در رشته های مورد نظر به آموزش منتخبین بپردازند.
کامبوزیا پرتوی رشته فیلمنامه و کارگردانی، نازنین مفخم رشته تدوین و محمد آلادپوش رشته فیلمبرداری را آموزش می دهند.
لازم به یادآوری است افق نگاه پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» سازمان سینمایی حوزه هنری، رصد توانمندی‌ها، جذب فیلم‌سازان مستعد استان ها و کشف آثار جدید، استفاده از فرهنگ عامه، قصه های فولکلور و ظرفیت های هنری و هویت فرهنگی مناطق؛ گسترش ظرفیت‌های تولیدی استان‌ها، تمرکز زدایی از طریق توجه به قابلیت‌های نویسندگان و فیلم سازان استانی و ایجاد بسترهای آموزشی کاربردی در شناخت پتانسیل‌های فیلم سازی هر منطقه عنوان شده است.
پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» سازمان سینمایی حوزه هنری در مناطق و استان های دیگر استمرار می یابد.
501

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود