Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش زمین خواری در این استان بویژه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ابراز نگرانی کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با زمین خواری با قاطعیت و بدون هیچ گونه ملاحضه برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید حسین کاظمی در کارگروه مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمات دهی به ساخت و سازهای غیرمجاز مصداق زمین خواری بوده و دستگاه‌های خدمات رسان باید در این زمینه هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات رسان به ساخت و سازهای غیرمجاز از عامل بروز پدیده‌های زمین خواری و نوعی ترغیب سودجویان به این امر است.

کاظمی با تاکید به دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان مبنی بر اینکه، باید قواعد واگذاری ها با جدیت رعایت شود و هیچگونه مماشات و چشم پوشی در کار نباشد، افزود: بیشترین تصرفات، کاربری زمین های کشاورزی به مسکونی و منابع ملی به اراضی و باغ بوده است.

وی با اشاره به تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی، زمین‌های کشاورزی و حاشیه رودخانه‌ها، گفت: تعرض به منابع ملی و تصرفات در شهرستان‌‌های بویراحمد و دنا بیشتر از سایر مناطق استان بوده و انتظار داریم، منابع طبیعی با قاطعیت بیشتری با متخلفین برخورد کند.

کاظمی با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان خیلی از مسائل را می‌بینند ولی به راحتی بر روی آن چشم می‌بندند، اظهار داشت: انتظار می‌رود همانگونه که دستگاه‌های متولی با دستگاه‌های دولتی متخلف پیرامون تعرض به منابع ملی برخورد می‌کنند باید با افراد شخصی متخلف به منابع ملی نیز با قاطعیت برخورد کنند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد