Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این دیدار آرش راشدی رئیس اتاق اصناف لرستان ضمن تشکر از مجموعه ناجا از افتتاح تلویزیون اینترنتی تخصصی اصناف《 تابان》 و سامانه آموزش مجازی اصناف《 سامان》 خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری ناجا تولید محتوای باکیفیت برای این رسانه محقق شود.

سرهنگ گودرز نژاد روزملی اصناف را به اصناف، بازاریان و تلاشگران عرصه اقتصاد تبریک گفت و نقش اصناف را علاوه بر زمینه اقتصادی در زمینه های فرهنگی نیز به جهت برگزاری کلاسهای آموزشی برای اصناف حائز اهمیت دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی لرستان کاهش سطح جرایم در بازار را نتیجه این آموزش ها دانست.

سرهنگ شیراوژن نیز با تبریک این روز به همه تلاش گران عرصه تولید و اشتغال به رشد و شکوفایی اتاق اصناف لرستان در سال های اخیر اشاره نمود و خلاقیت و جوانگرایی مهندس راشدی را عامل این پیشرفت برشمرد،همچنین آقای منوچهر اسبکوه نایب رئیس اول اتاق اصناف لرستان در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه ناجا از اصناف به عنوان یکی از پرجمعیت ترین خانواده های ایران یاد کرد و گفت تعامل و هماهنگی اتاق اصناف لرستان با مجموعه ناجا در لرستان زبانزد بوده و نقش آن در مسائل اقتصادی فرهنگی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است‌.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند