Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:02:40 GMT

همسر شما هم عاشق باغباني است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۸۷۱۴۰

خبرگزاري آريا -


عشق به زمين،آن هم از نوع خالصش ، به ما مي آموزد عاشق زندگي در تمام ابعاد مختلف آن باشيم‎

باغباني کاري است که از روي عشق انجام مي شود. عشقي که شما به زمين مي ورزيد، آن هم از نوع خالصش... چنين کاري به ما مي آموزد عاشق زندگي در تمام ابعاد مختلف آن باشيم.

افرادي که با جان و دل باغباني مي کنند، خصوصياتي هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصيت آنها تلفيق منحصر به فردي از ميزان صبر، بينش، خلاقيت، ذکاوت و مهرباني است. تمايل فناناپذيرشان به زندگي را نيز بايد قطعا جزو همين ويژگي ها دانست. در اينجا به دلايلي اشاره مي کنيم که نشان مي دهد افرادي که عاشق باغباني هستند، همراهان بهتري هستند. اگر همسر شما چنين فردي است، امتيازات او را بهتر بشناسيد.

1- توانايي ايجاد روابطي عميق را دارند
يکي از اصول يک رابطه طولاني مدت وابستگي عميق بين افراد آن رابطه است. يک ارتباط عميق به جاي تمرکز بر موقعيت اقتصادي و اجتماعي فرد بر احساساتي که در اعماق قلبش دارد، تمرکز مي کند. افراد باغبان نسبت به ساير افراد رابطه عميق تري با زوج خود برقرار مي کنند. روابط عميق آنها با گياهان، زمين و خود باغچه، باعث بهبودي روابط انساني آنها هم مي شود.

2- دوست دارند در هواي آزاد باشند
اگرچه باغباني در فضاي بسته هم بسيار خوب است ولي زماني که از اين کار صحبت مي کنيم، منظورمان باغباني در فضاي آزاد است. معمولا کساني که باغباني مي کنند، دوست دارند در فضاي باز اين کار را انجام دهند، پس اگر شما عاشق فضاي باز هستيد بايد کسي را پيدا کنيد که عاشق وقت گذراني در طبيعت است يا حداقل تمايلي به باغباني دارد. در نتيجه زماني که با او بيرون هستيد، کارهاي زيادي داريد که انجام دهيد.

3- به خوبي از همسرشان مراقبت مي کنند
عشق در رگ هاي آنها جريان دارد. آنها فقط عاشق گياهان نيستند بلکه عشق آنها به همه موجودات زنده است. اين افراد ذاتا با توجه هستند و بعيد است در همراهي با آنها احساس بي توجهي کنيد. به خاطر همين تمايل ذاتي به مراقبت از همسر، با چنين فردي يک رابطه ثابت و سعادتمند خواهيد داشت. او در غم و شادي در کنار شما خواهد بود.

4- صبور هستند
عاشقان باغباني، افرادي بسيار شکيبا هستند. کثيف کردن دست ها در باغ و ساعت ها صرف توجه به گياهان و ميوه ها کردن، مستلزم صبر و بردباري بسيار است. صبر ويژگي مهم يک همسر است. در يک زناشويي موفق، هميشه نياز به آن داريد.


افرادي که از باغباني لذت مي برند از زندگي شان راضي هستند‎

5- بسيار فعال هستند
افرادي که باغباني را دوست دارند، سرشار از انرژي و پويايي هستند. آنها نه تنها روزهاي تعطيل بلکه هميشه دوست دارند در باغ کار کنند. آنها در باغ هميشه مشغول کاري هستند. اين در مورد کارهاي ديگر هم صادق است. براي داشتن يک رابطه زنده و پويا شما قطعا به فرد فعالي نياز داريد که هيچ گاه ايده ها و هيجاناتش براي گذراندن اوقاتي خوش با شما تمام نمي شود.

6- از نظر جسمي و روحي سالم هستند
باغباني محرک و نيروبخش است. باغبانان از نظر جسمي بسيار فعال هستند و باغباني روش خوبي براي ورزش کردن است، حتي بدون اين که متوجه باشيد اين کار را انجام مي دهيد. اين مشغوليت باعث آزاد شدن اندروفين و بهتر شدن روحيه هم مي شود. سطح بالاي سلامتي، باعث ترقي و پيشرفت در رابطه زناشويي مي شود و داشتن رابطه اي خوب و بدون مشکل را تضمين مي کند. سالم بودن همچنين به اين معنا است که شما مي توانيد به خوبي از خود و افرادي که براي تان اهميت دارند، مراقبت کنيد.

7- از زندگي شان راضي هستند
افرادي که از باغباني لذت مي برند از زندگي شان راضي هستند و کمرت علائم ناراحتي و نارضايتي نشان مي دهند. باغباني يک سرگرمي عالي است که باعث مي شود افراد احساس کنند زندگي شان باارزش است. باغبانان از نوعي احساس خوش بيني ذاتي برخوردارند. افراد خوشحال اين قابليت را دارند که زندگي ديگران را هم سرشار از شادي مي کنند. قطعا مي خواهيد چنين همسري داشته باشيد. آنها همچنين روحيه شما را خوب مي کنند و باعث مي شوند احساس باارزش بودن کنيد.

8- شخصيت آنها با مهرباني شکل گرفته است
باغبانان، سمبل مهرباني هستند. آنها موجودات حساسي هستند که نمي خواهند به ديگران آزار برسانند. آنها با گياهان، پرنده ها، حيوانات، بچه ها و هر موجود ديگري مهربان هستند. احتمالا دلسوزي براي ديگران مهمترين ويژگي آنهاست.

افراد مهربان قطعا عشاق خوبي مي شوند. به فکر احساسات طرف مقابل بودن، ارتباط عميق با آنها را تضمين مي کند. باغبانان با قلب مهربان شان تا زماني که نياز به درک و توجه شان داريد، رهاي تان نمي کنند.

منبع:ماهنامه همشهري تندرستي




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.

به گزارش عصرایران، عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟